Közkedvelt az E-PER Helpdesk
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A válaszadó nagy többsége elégedett a szolgáltatással – olvasható az Országos Bírósági Hivatal weboldalán.
Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) 2017 júniusától végez ügyfél-elégedettség mérést az E-PER Helpdesk szolgáltatáshoz kapcsolódóan. A felület biztosítja az elektronikus kapcsolattartással összefüggő megkeresések szakszerű és időszerű megválaszolását.
A kitöltött kérdőívek kiértékelése alapján megállapítható, hogy a válaszüzenetekben megküldött információk hasznosságát az ügyfelek egy 5-ös skálán 4,19-re értékelik, 87 százalékuk pedig ajánlaná is a Helpdesket kollégáinak, ismerőseinek. A válaszadók 81 százaléka a továbbá használhatónak és informatívnak találta az E-PER tájékoztató oldalakat.
[htmlbox pp_termekek]
Az OBH a visszajelzések alapján biztosítja a Helpdesk még hatékonyabb működését, E-PER ügyfél-tájékoztató oldalain pedig az eddiginél közérthetőbb segédleteket, útmutatókat tesz közzé.
(birosag.hu)