Átláthatóbb árfeltüntetést vállalt a CCC, így nem állapított meg a GVH jogsértést
A CCC Kft. vállalta, hogy átláthatóbban tünteti fel az árait, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa így lezárta a társaság elleni eljárást – közölte a GVH.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A pályázó munkahelyek június 3-ig nyújthatják be jelentkezésüket, kétmillió forintos támogatást is kaphatnak.
Hatodik alkalommal hirdeti meg az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) a Családbarát munkahely című pályázatot, amelyen az erkölcsi elismerés mellett legfeljebb kétmillió forintos támogatás is elnyerhető – közölte a minisztérium.
A közlemény szerint a kis-, közép- és nagyvállalatok, valamint a költségvetési, közigazgatási szervek június 3-ig nyújthatják be jelentkezésüket. A pályázatok elbírálása során egyszerre értékelik a munkahelyek már meglévő és tervezett családbarát intézkedéseit.
Amiről biztosan szó lesz:
Időpont: 2016.06.02. |
Kiemelték, a díj az elismerés és a pénzbeni támogatás mellett kommunikációs értéket is képvisel, hiszen a cím egy évig tartó használati jogának elnyerése hozzájárul a nyertes vállalatok és szervezetek pozitív munkáltatói arculatának kialakításához.
Az Emmi hozzátette, hogy a pályázat egyre népszerűbb, 2011 és 2015 között több mint ötszörösére nőtt a pályázók száma.
A felhívás részletei a Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet oldalán, valamint a kormány.hu felületen érhetők el.
(MTI)
A CCC Kft. vállalta, hogy átláthatóbban tünteti fel az árait, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa így lezárta a társaság elleni eljárást – közölte a GVH.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) gyorsított ágazati vizsgálatokat indít az egyajánlatos közbeszerzések okainak feltárására, elsőként az orvosi képalkotó diagnosztikai berendezések piacát vizsgálják – közölte a nemzeti versenyhatóság csütörtökön.
Egy új vállalkozás megszületésekor az egyik központi kérdés, hogy a tulajdonosok milyen nevet adjanak az új cégük részére, főként, ha azt szeretnék a tevékenységük reklámozásához, akár egy új brand létrehozásához is felhasználni. De a cégnév felhasználása kapcsán vannak olyan szabályok, amelyek a tagok, részvényesek fantáziájának korlátokat szabnak.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!