Átláthatóbb árfeltüntetést vállalt a CCC, így nem állapított meg a GVH jogsértést
A CCC Kft. vállalta, hogy átláthatóbban tünteti fel az árait, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa így lezárta a társaság elleni eljárást – közölte a GVH.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
15 vállalat és intézmény irodája kapcsolódott be a KÖVET Egyesület által szervezett 2013-as Zöld Iroda Versenybe, amelynek célja az volt, hogy a szervezetek a rendelkezésükre álló hat hónap alatt környezet- és emberbarát szempontok szerint alakítsák át irodájuk működését, növeljék a munkatársak környezettudatosságát, példát mutassanak partnereiknek, beszállítóiknak.
Az idei verseny mottójával („Lépj te is a zöldülés útjára!”) a KÖVET Egyesület arra szerette volna felhívni a figyelmet, hogy minden irodában akadnak fejleszthető területek. A verseny során a részt vevő irodák saját működésüket a KÖVET Egyesület által kidolgozott Zöld Iroda-szempontrendszer alapján értékelték, amely összesen 17 témakört fed le a papír és az irodaszerek felhasználásától az irodatechnikai berendezések használatán, az energiatakarékosságon, a hulladékkezelésen át egészen a vállalati rendezvények megszervezéséig, a munkatársak tudatformálásáig. A versenyzők önértékelését a KÖVET munkatársai helyszíni auditon ellenőrizték.
A zsűri elnöke, Herner Katalin, a KÖVET szakértője elmondta, hogy idén a versengő irodai csapatok túlléptek a szokásos rutinmegoldásokon és számos eredeti ötlettel rukkoltak elő. Volt olyan szervezet, amely zöld paparazzi kommandót hirdetett, ahol a munkatársak a jó gyakorlatokról küldhettek be fényképeket. Mások „Ne nyomtass napot!” szerveztek, vagy éppen üzletkötőiket oktatták a környezettudatos vezetés fortélyaira. Olyan versenyző is akadt, aki „Ki tud többet fogyni?” kampányt hirdetett munkatársai körében a Zöld Iroda Verseny során.
Idén először a hazai díjazottak továbbjutnak az Európai Zöld Iroda Versenyre, ahol hat ország irodái mérik össze teljesítményüket. A versenynek novemberben Brüsszelben lesz az eredményhirdetése.
Díjazott vállalatok:
Díjazott ötletekből példák Az elektronikus dokumentumkezeléssel és a néhány helyen már működő elektronikus iktatással éves szinten 300 csomaggal csökkent a papírfelhasználás „Ne nyomtass” nap szervezése, környezetbarát papír használata az irodában, az új nyomtatóparkkal párhuzamosan a kártyás nyomtatás bevezetése, valamint a papírfogyasztás pontos monitorozása A hőmérsékletet egyenletesebbé tétele, így mivel jelentős energia megtakarítás érhető el. Az év első három hónapjában 50%-kal alacsonyabb gáz- és 35 %-kal kevesebb villamos energia felhasználást mértek. Céges kerékpárok biztosítása, vagy a biciklivel való közlekedés elősegítése több cégnél is megtörtént. |
Az idei, immár hatodik alkalommal megrendezett Zöld Iroda Napon összesen 25 kiállító mutatkozott be a környezet- és emberbarát irodai működéshez kapcsolható termékével vagy szolgáltatásával. A látogatók szakmai előadásokat is hallhattak, többek között a környezetbarát irodai dokumentumkezelésről, a hulladékkezelési lehetőségekről, a környezetbarát tisztítószerekről és takarítási módokról, a nyomtatás optimalizálásáról. A kiállítás látogatói emellett kipróbálhatták az irodai masszázst, kóstolhattak bio-italokat, termelhettek energiát bringaerőművel, és felfrissülhettek egy finom fair trade kávéval.
A CCC Kft. vállalta, hogy átláthatóbban tünteti fel az árait, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa így lezárta a társaság elleni eljárást – közölte a GVH.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) gyorsított ágazati vizsgálatokat indít az egyajánlatos közbeszerzések okainak feltárására, elsőként az orvosi képalkotó diagnosztikai berendezések piacát vizsgálják – közölte a nemzeti versenyhatóság csütörtökön.
Egy új vállalkozás megszületésekor az egyik központi kérdés, hogy a tulajdonosok milyen nevet adjanak az új cégük részére, főként, ha azt szeretnék a tevékenységük reklámozásához, akár egy új brand létrehozásához is felhasználni. De a cégnév felhasználása kapcsán vannak olyan szabályok, amelyek a tagok, részvényesek fantáziájának korlátokat szabnak.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!