Először előzte meg Európában a BMW a Teslát
Júliusban a német BMW először adott el több elektromos járművet Európában, mint az amerikai Tesla.
Júliusban a német BMW először adott el több elektromos járművet Európában, mint az amerikai Tesla.
Az új Honda e:Ny1 a márka második tisztán elektromos üzemű járműve az európai piacon. Egy dinamikus, stílusos, rendkívül praktikus, kompakt szabadidő-autó, ami a fiatalabb vásárlóknak készül a 2021 óta piacon lévő, 3. generációs HR-V alapjaira építve.
Mai trendnek megfelelően minden gyár életében eljön, mikor be kell lépnie az elektromos autózás világába. A Mazda sokáig kivárt, de még időben lépett és elsőre egy nagyon is mutatós modellt tervezett meg, mely megtartotta a vezetés örömét.
Erősen megruházta X1-es modellsorozatát a BMW, ideje volt a ráncfelvarrásnak is, de az időközben megszűnt i3-as modell kiváltását is az X1 elektromos változatával tervezték, így volt ok rendesen felkötni a gatyát, meglátjuk sikerült-e.
Gyönyörű és dinamikus a stílusa a Mazda legújabb és legnagyobb modelljének; a japán gyár egyedi fejlesztésű, első tölthető hibridje több szempontból is egyedi úton jár, amellett ez a Mazda az eddigi legerősebb közúti autója.
Egy legendás autósorozatot is utolért a „zöldforradalom”. A BMW leányvállalata, a korábban BMW Motorsport GmbH néven ismert, ma már csak M GmbH sem maradhatott ki a villanyautó-alakításból. Megszületett a 4-es Gran Coupé alapjaira és formájára elkészült i4 M50-es, ami azonban mégsem összekeverendő a vérbeli M-modellekkel.
Méreteihez képest egy igazán hatékony és képességeihez mérten takarékos elektromos autót fejlesztettek, felszereltsége és biztonsága is kiemelkedő.
102 millió eurós bírságot szabott ki az olasz versenyhivatal a Google-re. A 36 milliárd forintnak megfelelő összeget azért kell befizetnie az amerikai cégóriásnak, mert a hatóság szerint visszaélt piaci dominanciájával.