Bejegyzések fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat címkével


A járványhelyzetben még fontosabb a körültekintő vásárlás
2021. március 26. Napi Koronavírus

A járványhelyzetben még fontosabb a körültekintő vásárlás

Továbbra is fokozott körültekintést javasol a fogyasztók számára a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), ugyanis az utóbbi időszakban számos panasz érkezett a hatósághoz, amelyek a COVID-19 világjárványt kihasználó kereskedelmi gyakorlatra utalhatnak. Az online rendelések során szintén fontos az odafigyelés.

Hét millió eurós bírságot kapott a Facebook
2021. március 8. Napi

Hét millió eurós bírságot kapott a Facebook

Az olasz versenyhatóság 7 millió euróra bírságolta a Facebookot, azért, mert nem teljesítette az a hatóság felhasználói adatokkal kapcsolatos korábbi korábbi határozatában foglaltakat.

2021. január 20. Napi

Milyen reklámokért bírságolt a GVH?

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) reklámügyi, illetve fogyasztókkal szembeni megtévesztés, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt 2019-2020-ban 5,87 milliárd forint bírságot szabott ki – hívja fel a figyelmet a Bán és Karika Ügyvédi Társulás.

Tisztességtelen a kettős minőség
2020. október 30. Napi

Tisztességtelen a kettős minőség

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatként lesz szankcionálható a kettős minőség – mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) kereskedelempolitikáért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára a tárca törvénymódosítási javaslatát ismertetve kedden Budapesten.