Bejegyzések fogyasztóvédelem címkével

Webáruházakat és weboldalakat ellenőrzött a GVH
2020. április 1. Napi Koronavírus

Webáruházakat és weboldalakat ellenőrzött a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a koronavírus járványra tekintettel 2020. március 19-20-án vírusellenesnek hirdetett termékeket, illetve védőmaszkokat kínáló oldalak, online üzletek kereskedelmi kommunikációs gyakorlatait tekintette át internetes ellenőrzés, ún. sweep keretében PC-n, Android- és iOS eszközökön.

#Ez #most #akkor #reklám?
2020. március 30. Cégvilág

#Ez #most #akkor #reklám?

Az influencerek fizetett együttműködései, terméket vagy szolgáltatást reklámozó posztjai, videói, bejegyzései sokszor a szürkezónában mozognak. Reklám vagy nem reklám, fel kell tüntetni vagy nem, és ha igen, hogyan?

Hibásan teljesített termék vagy szolgáltatás
2020. március 26. Szakma Koronavírus

Hibásan teljesített termék vagy szolgáltatás

Ki ne hallott volna az elmúlt napokban arról az autómosóról, amely koronavírus elleni autófertőtlenítéssel került be a hírekbe vagy arról a hatástalan kézfertőtlenítőről, ami közintézményekbe, óvodákba és háziorvosokhoz is került.

Vírusmarketing ügyet vizsgál a GVH
2020. március 24. Napi Koronavírus

Vírusmarketing ügyet vizsgál a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal eljárást indított a www.shopolo.hu weboldalon, valamint a Facebook és Instagram posztokban az ’ANTISEPTIC’, illetve ’ANTIVIRUS’ elnevezésű terméket népszerűsítő vállalkozással szemben.

Jogsértő a „bioszolárium”
2020. február 27. Napi

Jogsértő a „bioszolárium”

A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a KiwiSun „bioszolárium” franchise hálózatot működtető FOX CONSULTING Kft. reklámjaival megsértette a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát. A GVH 7 millió forint versenyfelügyeleti bírságot szabott ki a cégre, valamint eltiltotta a jogsértő gyakorlat folytatásától.