EU: az online üzletek csaknem fele szabálytalanul hirdetett akciókat
Az online üzletek 43 százaléka uniós szabályokat sértett az adventi időszakban a kedvezményes árak meghirdetésekor – olvasható az Európai Bizottság jelentésében.
Az online üzletek 43 százaléka uniós szabályokat sértett az adventi időszakban a kedvezményes árak meghirdetésekor – olvasható az Európai Bizottság jelentésében.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Szőnyeg galéria Kft.-vel szemben, mivel a budapesti cég reklámgyakorlata több szempontból is tisztességtelenek minősülhet, a kereskedés többek között ál-végkiárusítással és fiktív akciókkal próbálhatja meggyőzni a fogyasztókat.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított két elektronikai nagyáruházlánc, a Media Markt és az Euronics üzemeltetőivel szemben, mivel akciótartási gyakorlatuk megtéveszthette a fogyasztókat.