Közkedvelt az E-PER Helpdesk

  • Értesítő a rovat cikkeiről

A válaszadó nagy többsége elégedett a szolgáltatással - olvasható az Országos Bírósági Hivatal weboldalán.

Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) 2017 júniusától végez ügyfél-elégedettség mérést az E-PER Helpdesk szolgáltatáshoz kapcsolódóan. A felület biztosítja az elektronikus kapcsolattartással összefüggő megkeresések szakszerű és időszerű megválaszolását. 
 
A kitöltött kérdőívek kiértékelése alapján megállapítható, hogy a válaszüzenetekben megküldött információk hasznosságát az ügyfelek egy 5-ös skálán 4,19-re értékelik, 87 százalékuk pedig ajánlaná is a Helpdesket kollégáinak, ismerőseinek. A válaszadók 81 százaléka a továbbá használhatónak és informatívnak találta az E-PER tájékoztató oldalakat.

Készüljön fel velünk az új Pp. hatálybalépésére!

 A polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény magyarázata >>

A polgári perrendtartás (1952-2016) jogszabálytükör >>

Polgári perrendtartás modul (Jogtár-kiegészítés) >>

Perjogi iratminták 2018. >>

 

Az OBH a visszajelzések alapján biztosítja a Helpdesk még hatékonyabb működését, E-PER ügyfél-tájékoztató oldalain pedig az eddiginél közérthetőbb segédleteket, útmutatókat tesz közzé.
(birosag.hu)

  • Értesítő a rovat cikkeiről

Kapcsolódó cikkek

  • cégbíróság

    A Fővárosi Ítélőtábla megállapította, hogy a felszámolási kifogás nem tekinthető olyan önálló eljárásnak, amelyre az e-peres szabályokat alkalmazni kell, ha a felszámolási eljárás még papír alapú beadvány útján került megindításra.

  • bíróság_ tárgyaló_ per

    Az elektronikus kapcsolattartás egyes eljárásokban 2016. júliusától kötelezővé vált. 2016. második félévében a civilisztikai peres ügyszakban az ügyek 40,57%-a indult elektronikus kapcsolattartás útján.

Az irányítópulton gyorsan elérhetőek az új funkciók Irányítópult

Az jogaszvilag.hu új funkciói itt elérhetőek az Ön számára, a megjelenéshez kérjük regisztráljon vagy jelentkezzen be!