Közkedvelt az E-PER Helpdesk


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A válaszadó nagy többsége elégedett a szolgáltatással – olvasható az Országos Bírósági Hivatal weboldalán.


Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) 2017 júniusától végez ügyfél-elégedettség mérést az E-PER Helpdesk szolgáltatáshoz kapcsolódóan. A felület biztosítja az elektronikus kapcsolattartással összefüggő megkeresések szakszerű és időszerű megválaszolását. 
 
A kitöltött kérdőívek kiértékelése alapján megállapítható, hogy a válaszüzenetekben megküldött információk hasznosságát az ügyfelek egy 5-ös skálán 4,19-re értékelik, 87 százalékuk pedig ajánlaná is a Helpdesket kollégáinak, ismerőseinek. A válaszadók 81 százaléka a továbbá használhatónak és informatívnak találta az E-PER tájékoztató oldalakat.

[htmlbox pp_termekek]

 

Az OBH a visszajelzések alapján biztosítja a Helpdesk még hatékonyabb működését, E-PER ügyfél-tájékoztató oldalain pedig az eddiginél közérthetőbb segédleteket, útmutatókat tesz közzé.
(birosag.hu)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 19.

Csökkenő kkv terhek, szigorítások a közreműködők tevékenységében – Módosult az ESG törvény

Négy hónappal az új ESG törvény elfogadását követően jelent meg a törvény első módosítása, amely számos ponton átalakítja, illetve kiegészíti az ESG adatszolgáltatásra, a nyilvántartásokra és a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatóságát (SZTFH) megillető hatósági jogkörökre vonatkozó rendelkezéseket. A módosításról Györfi-Tóth Péter, partner, a DLA Piper Hungary ESG szakterületének vezetője és Dránovits Dóra, a DLA Piper Hungary szenior ügyvédje készítettek összefoglalót.