Üzlet

Hogyan hat a járvány az ügyvédi munka díjazására? Koronavírus

A cégek a koronavírus járvány nyomán esetleg kiszámíthatóbb árazásra szoríthatják az ügyvédi irodákat, de az elszámolási egység továbbra is a számlázható óra lesz, annak ellenére, hogy az ügyvédi irodák egyre több technológiát alkalmaznak, amely a munkaerőigényüket csökkenti.

GDPR az ügyvédi irodában

Az ügyvéd egy különleges bizalmi viszonyban van ügyfelével, amelyet nem jellemezhet bizonytalanság egy olyan korban, amikor a jogi szolgáltatók versenyképességüket új technológiák és okos eszközök használatával kívánják fenntartani.

#Ez #most #akkor #reklám?

Az influencerek fizetett együttműködései, terméket vagy szolgáltatást reklámozó posztjai, videói, bejegyzései sokszor a szürkezónában mozognak. Reklám vagy nem reklám, fel kell tüntetni vagy nem, és ha igen, hogyan?

Milyen marketinggel küzdhetünk a koronavírus ellen? Koronavírus

Ha most megteszi a szükséges lépéseket a marketingje javítása érdekében, akkor az a későbbiekben is hasznára lesz és ideális esetben a koronavírus nem vagy alig érinti majd a cége eredményeit, esetleg még profitálhat is a helyzetből.

A munkáltatóknak a magánszféra és a közérdek között kell egyensúlyozniuk Koronavírus

A koronavírus kitörése miatt a cégek elvárják, hogy hozzáférjenek munkavállalóik egészségügyi adataihoz. Az egészségügyi adatokra szigorú adatvédelmi előírások vonatkoznak, de az egészségügyi válság fényében ezek átmenetileg rugalmasabbak lehetnek.

Jobb félni, mint megijedni

A szakemberek szerint bármelyik ügyvédet érheti kibertámadás, amelyre jobb előre felkészülni, mint utólag fogni a fejünket.