Bolti eladó és vásárló bántalmazásáért ítéltek el egy hajléktalant Koronavírus


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Gyorsított eljárásban ítélték el azt a 30 éves újpesti hajléktalan férfit, aki a nyugdíjasoknak fenntartott idősávban akart vásárolni, s amikor nem szolgálták ki, bántalmazta az egyik idős vásárlót és a bolti eladót is – közölte a Fővárosi Főügyészség kedden.

A közlemény szerint a férfi március 29-én a 65 év felettiek délelőtt 9 óra és 12 óra közötti élelmiszerbolt-látogatási idősávját megszegve sört, valamint chipset próbált vásárolni egy újpesti kisboltban.

A bolt eladója figyelmeztette a férfit, hogy délelőtt nem vásárolhat, aki ennek ellenére a kiválasztott termékeket levette a polcokról, majd fizetni próbált, de a pénz elfogadását a bolti eladó megtagadta, mire a férfi szitkozódni kezdett.

Ezt hallotta meg egy boltba belépő időskorú vásárló, aki kérdőre vonta a vádlottat, mire ő a nyugdíjas férfit három alkalommal tenyérrel arcul ütötte és közben a polcokról több terméket a földre sodort. A bolti eladó a megtámadott vásárlója segítségére sietett, mire a vádlott őt is arcul ütötte, amitől az eladó az egyik polcnak esett.

A magáról megfeledkező férfit a többi vásárló fogta le és vitte ki az üzletből.

A kerületi bíróság a büntetett előéletű vádlottat – távmeghallgatás útján – 90 nap elzárásra ítélte. Az ítélet jogerős és végrehajtható – áll a közleményben.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. július 26.

„Mit lájkol a gyerek?” – a szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. Gyermeknapon jelent meg a hatóság fiataloknak szóló „Sztorik a zsebben – Történetek a közösségi médiából” című kiadványa, amely most a szülőknek szánt „Mit lájkol a gyerek – Szülőknek a közösségi médiáról” elnevezésű tájékoztatófüzettel egészült ki. Az új brossúra célja, hogy bemutassa a közösségi oldalak működésének főbb szabályszerűségeit, és támpontokat adjon a szülőknek, hogyan segíthetik gyermekeiket eligazodni ezeken a platformokon, miközben felhívja a figyelmet a közösségi média kockázataira, de annak előnyeit is számba veszi.