Felfüggesztik a személyes ügyintézést


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság, az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala és a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság is felfüggesztette a személyes ügyfélfogadást.

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság bejelentette, hogy hétfőnként 9-16 óráig tartó ügyfélfogadása átmeneti időre szünetel. Az EBH-t a ebh@egyenlobanasmod.hu e-mail címen, a 06/80-203-939 telefonszámon, valamint a 1539 Budapest, Pf. 672 címre küldött levélben fordulhatnak a kérelmezők.

(egyenlobanasmod.hu)

Az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala tegnap közzétett közleményében úgy fogalmazott, hogy „az új koronavírus miatt kialakult járványügyi helyzetre figyelemmel 2020. március 12-től átmenetileg szünetel a személyes ügyfélfogadás az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala Panaszirodáján.

Az ügyfelek telefonon történő tájékoztatása zavartalanul folytatódik a 06/1-475-7100 telefonszámon, valamint a panaszosok a panasz@ajbh.hu címen is fordulhatnak az ombudsmanhoz.”
A NAIH pedig arról tájékoztatta a hozzá fordulókat, hogy a járványügyi helyzetre való tekintettel a személyes ügyfélfogadás ideiglenesen szünetel. A NAIH-hoz e-mailben a ugyfelszolgalat@naih.hu, illetve telefonon a 06/1-391-1400 számon, valamint levélben a 1530  Budapest, Pf.: 5. címre küldött levéllel lehet fordulni.

Kapcsolódó cikkek

2024. április 22.

Módosult az ESG törvény

A magyar ESG törvény egyik fő célja, hogy olyan egyablakos beszámolói rendszert alakítson ki, ahol a magyar cégeknek nem „kismillió”, hanem csak egy kérdőívet kelljen kitölteniük az ügyfélkapun keresztül, amit aztán mindenhol, mindenkivel el tudnak fogadtatni.

2024. április 22.

Hatályba lép az interoperábilis Európáról szóló jogszabály

„Az Interoperábilis Európáról szóló jogszabály, amely áprilisban hatályba lépett, megkönnyíti a határokon átnyúló adatcserét és felgyorsítja a közszféra digitális átalakulását. A jogszabály elengedhetetlen az EU digitális évtizede célkitűzéseinek eléréséhez, például ahhoz, hogy 2030-ra a kulcsfontosságú közszolgáltatások 100%-a online elérhető legyen. Az interoperabilitás a működő digitális egységes piac központi eleme, és hozzájárul a közpolitikák digitális jellemzőinek hatékonyabb végrehajtásához, az igazságszolgáltatástól az egészségügyig és a közlekedésig.