Felfüggesztik a személyes ügyintézést
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Az Egyenlő Bánásmód Hatóság, az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala és a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság is felfüggesztette a személyes ügyfélfogadást.
Az Egyenlő Bánásmód Hatóság bejelentette, hogy hétfőnként 9-16 óráig tartó ügyfélfogadása átmeneti időre szünetel. Az EBH-t a ebh@egyenlobanasmod.hu e-mail címen, a 06/80-203-939 telefonszámon, valamint a 1539 Budapest, Pf. 672 címre küldött levélben fordulhatnak a kérelmezők.
(egyenlobanasmod.hu)
Az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala tegnap közzétett közleményében úgy fogalmazott, hogy „az új koronavírus miatt kialakult járványügyi helyzetre figyelemmel 2020. március 12-től átmenetileg szünetel a személyes ügyfélfogadás az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala Panaszirodáján.
Az ügyfelek telefonon történő tájékoztatása zavartalanul folytatódik a 06/1-475-7100 telefonszámon, valamint a panaszosok a panasz@ajbh.hu címen is fordulhatnak az ombudsmanhoz.”
A NAIH pedig arról tájékoztatta a hozzá fordulókat, hogy a
járványügyi helyzetre való tekintettel a személyes ügyfélfogadás ideiglenesen szünetel. A NAIH-hoz e-mailben a ugyfelszolgalat@naih.hu, illetve telefonon a 06/1-391-1400 számon, valamint levélben a 1530 Budapest, Pf.: 5. címre küldött levéllel lehet fordulni.