Rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait


A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) elnyerte a rangos Titan Business Awards díjat az ügyfélszolgálat – mesterséges intelligencia kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló ügyfélszolgálati megoldásaival a legmagasabb, platina fokozatot szerezte meg.

A leginnovatívabb vállalatokat, szolgáltatásokat és vezetőket elismerő Titan Business Awards díjat idén összesen több mint 1200 szervezet pályázta meg a világ több mint 50 országából. Az összes idei díjazott körében – amelybe többek között a Meta, az Amazon vagy a HP is beletartozik – a UCC az egyetlen magyar cég, kategóriájában pedig az egyetlen európai díjazott cégként került a legjobbak közé.

A United Call Centers legutóbb idén márciusban részesült hasonló kiemelkedő elismerésben: ekkor az amerikai Stevie Awards üzleti díját nyerte el az általa fejlesztett kiemelkedő, mesterséges intelligencián alapuló megoldásainak kifejlesztéséért és alkalmazásáért. A UCC jelenlegi pályázatának fókuszában szintén a cég intenzív fejlesztési munkájának eredményeként létrehozott AI-alapú megoldások álltak:

1. a több mint 40 nyelven kommunikáló aiden.agent, amely integrálja a legfejlettebb AI-technológiákat,

2. az aiden.analytics, amely képes a vállalat kommunikációjának akár 100 százalékát is kontrollálni, biztosítva a proaktív ügyfélkezelést, javítva az ügyfélélményt és kiküszöbölve a jogi és minőségi kockázatokat,

3. valamint az aiden.apps, amely a háttérfolyamatokat optimalizálja az AI-alapú garanciakezeléstől az ügyfélszolgálatokat támogató tudásbázisokig.

„A Titan Business Awards platina fokozata is alátámasztja, hogy AI-megoldásaink nemzetközi szinten is elismert, kiemelkedő színvonalat képviselnek – mondta el Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Ezek a fejlesztések teljesen újradefiniálják az ügyfélszolgálatok működését: miközben teljesítik a legmagasabb üzleti és adatbiztonsági követelményeket, a kommunikáció és az ügyfélélmény új szintjét nyújtják partnereink ügyfélköreinek.”


Kapcsolódó cikkek

2024. november 11.

Újabb adókönnyítés segítheti a kockázati tőkebefektetéseket

Egy, a napokban kijött új törvényjavaslat alapján magánszemélyek adómentesen fogják tudni az általuk megalkotott szoftvert, szabadalmat vagy más szellemi alkotást vállalkozásuknak átadni. A várhatóan januártól hatályba lépő szabály – a tavaly elfogadott adóelőnyökkel együtt – remélhetőleg újabb lökést fog adni a start-upokba történő kockázati tőkebevonásoknak. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője ismerteti a részleteket.

2024. november 8.

Szadai Benjámin: Digitális ellenállóképesség – Mit tehet érte az üzleti vezető?

A vállalkozások minden területen gyakran nagyon hasonló problémákkal küzdenek, ami alól a kiberbiztonság sem kivétel. Tapasztalataink alapján – legyen szó kisebb civil szervezetek támogatásáról vagy több millió eurós, évekig tartó projektekről – összegyűjtöttük azokat a legfontosabb tanulságokat, amelyek segíthetnek az üzleti vezetőknek abban, hogy jobban kezeljék cégük kiberbiztonságával és digitális rezilienciájával kapcsolatos kihívásaikat – írja Szadai Benjámin, a PwC szakértője.

2024. november 8.

Compliance kalandok (1. rész) – Beszélgetés dr. Sükösd Péterrel

A compliance kalandok cikksorozat azért jött létre, hogy jobban megismerjük egymást is, mint compliance közösséget, illetve egymás gondolatait, tapasztalatait a compliance gyakorlati oldaláról. Azok a kérdések, amelyek ebben az interjúban megfogalmazódnak, sokunkat foglalkoztatnak és biztos vagyok benne, hogy mindannyiunknak megvan rá a magunk válasza is.