Bécs egyre közelebb
Legalábbis vasúton, hiszen két és fél óra alatt lehet eljutni Budapestről az osztrák fővárosba egy magántársasággal, hamarosan naponta négyszer is.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Július 21–22-én első alkalommal állt rajthoz a Rauschenberger Miklós által vezetett Szentkirályi-Principessa libera típusú vitorlás és a budapesti Gide Loyrette Nouel – d’Ornano Ügyvédi Iroda legénysége a VII. Ügyvéd kupán. A két csapat találkozása fényes sikert hozott, s a korábbi években megszokott eredménylistát sikerült alaposan átírni.
A Gide és a Szentkirályi-Principessa nem kevesebbre vállalkozott, mint, hogy elhódítsa az VII. Ügyvéd Kupa Nagyhajós Regatta trófeáját, ami a korábbi években csak nagynevű hajóknak és csapatoknak sikerült. Talán még ambiciózusabb vállalkozásnak tűnhetett az egész hétvégére jellemző erősszeles időjárás miatt, hogy a Gide-Szenkirályi-Principessa a pályaversenyre is kifutott. Ezzel tulajdonképpen új fejezet nyílt az Ügyvéd Kupa történetében, hiszen korábban libera nem indult el a regatta pályaverseny futamán.
A versenyre való felkészülés hetekkel korábban megkezdődött, a Gide – egyébként vitorlázásban jártas – vezetője és munkatársa részt vett a Szentkirályi-Principessa edzésén, motorosból és a fedélzetről egyaránt megfigyelték a csapatmunkát. Az együttműködés részleteinek kidolgozását a közös edzés követte, ahol a 6 fős ügyvédcsapat elsősorban a trapézon vette ki részét a felkészülésből.
A verseny mindkét napján remekül dolgozott együtt a hajó legénysége. Rajt-cél győzelemmel zárta a Gide-Szenkirályi-Principessa a túrafutamot, majd ugyanilyen koreográfia szerint teljesítette a csapat a vasárnapi pályaversenyt. Abszolútban és YS I. kategóriában is bajnok lett a Gide-Szentkirályi-Principessa egység a több liberát és remek hajókat felsorakoztató, mintegy 50 résztvevős mezőnyben.
„Bár a hat fős csapat egy részének volt már vitorlás tapasztalata, ez a típusú hajózás másfajta technikát és felkészültséget igényel. A hangsúly az első perctől az utolsóig a csapatmunkára, az egymásra figyelésre és szükség esetén a csapattárs segítésére helyeződik. Jó érzés úgy nyerni, hogy mindenkire szükség volt az eredményhez, akár profi, akár amatőr hajós a résztvevő” – mondta dr. Kamocsay-Berta Eszter, a GLN Budapest helyi partnere.
Legalábbis vasúton, hiszen két és fél óra alatt lehet eljutni Budapestről az osztrák fővárosba egy magántársasággal, hamarosan naponta négyszer is.
Az emberi értelem és az AI találkozásából egyedi és inspiráló alkotások születhetnek. Egy új tárlat is bizonyság erre.
Köln és Stuttgart magyarok tízezreivel telik majd meg idén június közepén a foci-Eb két helyszínén, ahol a magyar válogatott játszik.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!