Moratórium jön az Airbnb-lakások regisztrációjában
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A Bizottság döntése áttörést hozhat a digitális iparban. Eddig az amerikai titkosszolgálatoktól féltették a felhasználók adatait.
Az Európai Bizottság szerint biztonságosan átadhatók az Egyesült Államok számára az európai polgárok személyes adatai. A testület azután döntött erről, hogy biztosítékokat kapott az amerikai titkosszolgálatoktól arra, hogy az uniós polgárok számára jogorvoslati mechanizmust nyitnak meg. Brüsszel szerint ezzel a lépéssel már megfelelő az adatok védelme az Egyesült Államokban. Civil szervezetek azonban máris közölték, hogy pert indítanak a döntés miatt.
Előzőleg három éven át húzódott az Európai Unió és az Egyesült Államok közötti adatáramlást szabályozó egyezség elfogadása. Ez a dosszié kiemelten fontos, hiszen ez szabályozza majd a két kontinens közötti adatáramlást, beleértve a digitális kereskedelmet, a szociális médiát, illetve a nagy technológiai cégek felhasználóit is. Szakértők szerint több milliárd eurós forgalomnövekedés várható a lépéstől a digitális szektorban.
Az alku értelmében az amerikai titkosszolgálatok csak indokolt esetben és arányosan férhetnek hosszá az európai felhasználók adataihoz. Emellett az uniós állampolgárok egy független testület előtt kérhetnek majd jogorvostatot, ha úgy gondolják, hogy visszaéltek a személyes adataikkal a tengerentúlon.
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.
A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!