Moratórium jön az Airbnb-lakások regisztrációjában
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Gyorsított eljárásban ítélték el azt a 30 éves újpesti hajléktalan férfit, aki a nyugdíjasoknak fenntartott idősávban akart vásárolni, s amikor nem szolgálták ki, bántalmazta az egyik idős vásárlót és a bolti eladót is – közölte a Fővárosi Főügyészség kedden.
A közlemény szerint a férfi március 29-én a 65 év felettiek délelőtt 9 óra és 12 óra közötti élelmiszerbolt-látogatási idősávját megszegve sört, valamint chipset próbált vásárolni egy újpesti kisboltban.
A bolt eladója figyelmeztette a férfit, hogy délelőtt nem vásárolhat, aki ennek ellenére a kiválasztott termékeket levette a polcokról, majd fizetni próbált, de a pénz elfogadását a bolti eladó megtagadta, mire a férfi szitkozódni kezdett.
Ezt hallotta meg egy boltba belépő időskorú vásárló, aki kérdőre vonta a vádlottat, mire ő a nyugdíjas férfit három alkalommal tenyérrel arcul ütötte és közben a polcokról több terméket a földre sodort. A bolti eladó a megtámadott vásárlója segítségére sietett, mire a vádlott őt is arcul ütötte, amitől az eladó az egyik polcnak esett.
A magáról megfeledkező férfit a többi vásárló fogta le és vitte ki az üzletből.
A kerületi bíróság a büntetett előéletű vádlottat – távmeghallgatás útján – 90 nap elzárásra ítélte. Az ítélet jogerős és végrehajtható – áll a közleményben.
(MTI)
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.
A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!