Ingyen tankolt a lopott autóba és kitépte a töltőpisztolyt


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Vádat emeltek egy 27 éves kiskunhalasi férfi ellen, aki elvitt egy lezáratlan személyautót, majd rendszámot és üzemanyagot lopott hozzá, tankolás után pedig megrongálta a benzinkutat – közölte a Bács-Kiskun Megyei Főügyészség.

A vezetői engedéllyel nem rendelkező férfi januárban vitte el a lezáratlanul hagyott autót, amelyben benne volt az indítókulcs. A járműre egy másik autóról leszakított rendszámot tett, majd egy benzinkúthoz hajtott, 14 ezer forint értékben gázolajat tankolt, és fizetés nélkül távozott. A töltőpisztolyt azonban nem akasztotta vissza a helyére, így amikor nagy sebességgel elindult, tömlőstül kitépte a helyéről, emiatt a kútoszlop kimozdult és a burkolólemeze is megsérült.

A designerdrogot fogyasztó vádlott később Kiskunhalas külterületén lehajtott az útról, oszlopnak ütközött, nem tudott tovább menni, és a rendőrök elfogták. A drogfogyasztás miatt külön szabálysértési eljárás indult ellene.

Az autóban és a benzinkútban a férfi mintegy négymillió forint kárt okozott.

A korábban letartóztatásban lévő, most szabadlábon védekező férfit a Kiskunhalasi Járási Ügyészség jármű önkényes elvételével, egyedi azonosító jellel visszaéléssel és rongálással vádolja.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. október 30.

Parlament előtt a 2025-ös adócsomag

A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.

2024. október 30.

NMHH: Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.