Ismert a top 10 ügyvédi iroda árbevétele


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Először – és vélhetően utoljára – az ügyvédi irodáknak idén közzé kellett tenniük számviteli beszámolóikat. A Mandiner.jog ez alapján állította össze a listát.


Az ügyvédekről szóló 1998. évi XI. törvény 68. § (8) bekezdésének 2013-as módosítása nyomán ettől az évtől kezdve az ügyvédi irodáknak május 31-ig kellett – illetve sok esetében csak kellett volna – leadniuk a 2014. évre vonatkozó számviteli beszámolójukat, amelyeket a területi kamarák nyilvánosságra hoztak. Az Országgyűlés kedden kivette a törvény szövegéből a 2013-as módosítást, amely még nem lépett hatályba, így a lista vélhetően egyszeri és megismételhetetlen – írja a Mandiner.jog.

Az elérhető adatok alapján a legnagyobb és legismertebb budapesti ügyvédi irodák nettó árbevétele 2014-ben a következők szerint alakult:

A személyiség és a média a polgári és a büntetőjogban

Számos izgalmas, elgondolkodtató, különböző nézőpontot felvillantó tanulmány szerepel a kötetben, mely felöleli a téma polgári jogi és büntetőjogi vonatkozásait, bemutatva az ide vágó hazai bírói gyakorlatot is.

További információ és megrendelés >>

1. Horváth és Társai DLA Piper – 2,148 milliárd forint (ebből 1,236 milliárd Ft belföldi árbevétel)

2. Oppenheim – 2,084 milliárd forint, (1,260 milliárd Ft) 

3. Baker & McKenzie – 1,881 milliárd forint (981 millió Ft)

4. Nagy és Trócsányi – 1,721 milliárd forint (981 millió Ft)

5. Andrékó Kinstellar – 1,711 milliárd forint (teljes egészében belföldi)

6. Allen and Overy – 1,433 milliárd forint (teljes egészében belföldi)

7. Réti, Antall és Társai – 1,082 milliárd forint (880 millió Ft)

8. Dezső és Társai – 959 millió forint (teljes egészében belföldi)

9. Szabó, Kelemen és Társai – 929 millió forint (teljes egészében belföldi)

10. Siegler Ügyvédi Iroda – 788 millió forint (teljes egészében belföldi)

További részleteket itt talál.


Kapcsolódó cikkek

2024. július 26.

„Mit lájkol a gyerek?” – a szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. Gyermeknapon jelent meg a hatóság fiataloknak szóló „Sztorik a zsebben – Történetek a közösségi médiából” című kiadványa, amely most a szülőknek szánt „Mit lájkol a gyerek – Szülőknek a közösségi médiáról” elnevezésű tájékoztatófüzettel egészült ki. Az új brossúra célja, hogy bemutassa a közösségi oldalak működésének főbb szabályszerűségeit, és támpontokat adjon a szülőknek, hogyan segíthetik gyermekeiket eligazodni ezeken a platformokon, miközben felhívja a figyelmet a közösségi média kockázataira, de annak előnyeit is számba veszi.