Kamudrogárusokat fogtak el a bulinegyedben


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A 26 éves M. Péter és a 29 éves Sz. Roland a megalapozott gyanú szerint a belvárosban rendszeresen kínált eladásra alufóliába csomagolt lisztet, illetve sütőport kábítószerként - írták. A két budapesti férfi hétfő este a Kazinczy utcában leszólított egy háromtagú társaságot, és egyiküket megkínálta a fehér porral, amit ő el is fogadott. A két férfit, akinél alufóliába csomagolva liszt, sütőpor és majoránna keveréke volt, elfogták. A rendőrök megtalálták a falrésekbe rejtett többi kamudrogadagot is. Mivel a gyorsteszt azt jelezte, hogy…

A 26 éves M. Péter és a 29 éves Sz. Roland a megalapozott gyanú szerint a belvárosban rendszeresen kínált eladásra alufóliába csomagolt lisztet, illetve sütőport kábítószerként – írták. A két budapesti férfi hétfő este a Kazinczy utcában leszólított egy háromtagú társaságot, és egyiküket megkínálta a fehér porral, amit ő el is fogadott.

A két férfit, akinél alufóliába csomagolva liszt, sütőpor és majoránna keveréke volt, elfogták. A rendőrök megtalálták a falrésekbe rejtett többi kamudrogadagot is.

Mivel a gyorsteszt azt jelezte, hogy a két férfi kokainozott előzőleg, a VII. kerületi nyomozók kábítószer birtoklása és üzletszerűen elkövetett csalás vétségének kísérlete miatt gyanúsítottként hallgatták ki őket.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. október 30.

Parlament előtt a 2025-ös adócsomag

A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.

2024. október 30.

NMHH: Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.