Moratórium jön az Airbnb-lakások regisztrációjában
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A Spotify zeneszolgáltatót 1,6 milliárd dollárra (411 milliárd forintra) perli a Wixen Zenekiadó arra hivatkozva, hogy a streaming cég több ezer olyan számot használ, amelyekhez nem kérte meg a szerzői jogokat.
A Wixen, amely kizárólagos forgalmazója olyan daloknak, mint Tom Petty Free Fallin, a Doors Light My Fire vagy Weezer (Girl We Got a) Good Thing című száma, és olyan énekesekkel dolgozik, mint Stevie Nicks, egy kaliforniai szövetségi bíróságra nyújtotta be keresetét a napokban.
A Wixen azzal is vádolja a Spotifyt, hogy egy harmadik partnernek, a Harry Fox Ügynökségnek szervezte ki a számok licencének megszerzését, amely azonban ehhez a feladathoz nem volt kellőképpen felkészült.
[htmlbox pp_eljarasjog]A Spotify nem fűzött kommentárt a keresethez.
Tavaly májusban a stockholmi székhelyű vállalat már kifizetett 43 millió dollárt (11 milliárd forintot), hogy megakadályozzon egy ellene indítandó csoportos pert jogdíj nélkül forgalmazott zeneszámok miatt.
A Spotify idén tervezi, hogy kilép a tőzsdére. A cég az elmúlt hónapokban mintegy 20 százalékkal növelte értékét, amely most 19 milliárd dollárra (4882 milliárd forintra) rúg.
(MTI)
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.
A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!