Törtek a visszapillantók Pécsett


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Egy héten belül három olyan ügyben emelt vádat a Pécsi Járási és Nyomozó Ügyészség, amelyekben „közlekedési nézeteltérések” miatt autók visszapillantó-tükreit törték vagy rúgták le.


A Baranya Megyei Főügyészség közleményei szerint tavaly novemberben két férfi Pécsen a piros lámpánál szállt ki a kocsijából és kezdett trágárul vitatkozni a mögöttük közlekedő autóban utazó férfival és nővel. Amikor a lámpa zöldre váltott, a vádlott egy mozdulattal lerúgta a visszapillantó tükröt, amellyel 75 ezer forintos kárt okozott. Ellene garázdaság miatt emeltek vádat.

[htmlbox Jogászvilág_hírlevél]

 

Egy másik esetben a közlekedés biztonsága elleni bűntett miatt emeltek vádat egy férfi ellen, aki februárban egy „családi rendezvényről” tartott hazafelé ittasan. Az ügyészség szerint a vádlott egy családi ház udvaráról még egy sportcipőt is ellopott, majd utca közepén folytatta útját. Ott egy autó csak fékezve és a szembelévő sávba sorolva tudta kikerülni, ezért a sofőr rádudált az ittas vádlottra. A férfi válaszul súlyos táskáját meglendítve letörte a gépkocsi jobboldali visszapillantóját.

Egy másik közlemény szerint Pécsen, egy belvárosi kereszteződésnél áprilisban történt koccanás után kezdett el fenyegetőzve kiabálni egy férfi a mögötte lévő autó sofőrjével, miközben tenyérrel a kocsi tetejét és szélvédőjét ütötte és lerúgta egyik visszapillantóját – ismertették. Ellene is garázdaság miatt emeltek vádat.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. október 30.

Parlament előtt a 2025-ös adócsomag

A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.

2024. október 30.

NMHH: Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.