Új partner a Baker McKenzie magyarországi irodájánál


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Nemzetközileg elismert szakértőt nevezett ki partnernek a Hegymegi-Barakonyi és Társa Baker & McKenzie Ügyvédi Iroda. Dr. Vági József a Banki és Finanszírozási csoport vezetőjeként folytatja tovább pályafutását Magyarország egyik vezető ügyvédi irodájában.


Több mint tíz évvel ezelőtt gyakornokként csatlakozott a Baker McKenzie magyarországi irodájához a most partnerré választott dr. Vági József. A szakértő nagyvállalati és projektfinanszírozási, illetve ingatlan- és akvizíciófinanszírozási tranzakciókkal, valamint szindikált hitelezéssel kapcsolatban nyújt jogi tanácsot ügyfelei számára. Az Eötvös Loránd Tudományegyetem és a hollandiai Tilburgi Egyetem jogi karán végzett szakember 2012-ben a Baker McKenzie frankfurti irodájának Banki és Finanszírozási csoportjában dolgozott.

[htmlbox BDT]

 

Vezetői elfoglaltságai mellett, dr. Vági József az ELTE Bibó István Szakkollégiumának előadója is. A frissen kinevezett partner 2013 óta szerepel a Chambers Europe listáján, ahol 1990 óta rangsorolják a nemzetközileg elismert ügyvédeket és ügyvédi irodákat.

„József szakmai karrierje a Baker McKenzie immár harminc éve Magyarországon működő irodájának egyik sikertörténete. Büszkék vagyunk rá, hogy a náluk töltött idő alatt az ifjú és lelkes pályakezdőből egy európai szinten elismert jogi szakértővé vált, aki most már partnerként erősíti szervezetünket.” – mondta Hegymegi-Barakonyi Zoltán, a Baker McKenzie budapesti irodájának vezetője.


Kapcsolódó cikkek

2024. október 30.

Parlament előtt a 2025-ös adócsomag

A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.

2024. október 30.

NMHH: Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.