Vádat emeltek egy kollégáit leforrázó férfi ellen


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Vádat emelt a Fővárosi Főügyészség egy férfi ellen, aki 2014-ben az V. kerületi Vörösmarty téri karácsonyi vásáron ittasan forralt bort borított három kollégájára – közölte a fővárosi főügyész az MTI-vel hétfőn.


Ibolya Tibor a közleményben azt írta, hogy a férfi az egyik standnál pohárleszedőként dolgozott, hajnalban már ittas állapotban volt, és fogyasztani akart az üzlethelyiség konyhájában lévő italokból.

A pultvezető ezt nem engedte neki, ezért indulatosan kiabálni kezdett vele. A pénztárosként dolgozó férfi közéjük lépett, de a vádlott őt ütlegelni kezdte. A veszekedést és dulakodást látva az egyik pultos nő is hozzájuk sietett, és pultvezető kolléganőjével közösen megpróbálták szétválasztani a férfiakat, de eközben mindketten elestek.

[htmlbox Változásfigyeltetés]

 

A vádlott ekkor a tűzhelyről lerántotta az egyik 90 liter űrtartalmú, forralt borral csaknem teli fazekat, és annak tartalmát a földön fekvő két nőre, valamint a közvetlenül mellettük álló férfira borította.

A közlemény szerint az egyik nő maradandó fogyatékosságot és súlyos egészségromlást okozó égési sérüléseket szenvedett. Kolléganőjének mellkasa és mindkét lába, a férfinak a keze égett meg.

A Fővárosi Főügyészség a férfi ellen három rendbeli életveszélyt okozó testi sértés bűntettének kísérlete miatt nyújtott be vádiratot az illetékes bíróságra.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. október 30.

Parlament előtt a 2025-ös adócsomag

A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.

2024. október 30.

NMHH: Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.