Bejegyzések a ‘fogyasztók megtévesztése’ címkével ellátva

Problémásak a zöld reklámok

A hirdetések nagy része (59%-a) nem biztosított a fogyasztók számára könnyen elérhető bizonyítékokat állításai alátámasztására.

Mobilszolgáltatókat vizsgál a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal a Vodafone és a Magyar Telekom ellen is versenyfelügyeleti eljárást indított, amiért valószínűleg mindketten megtévesztően hirdették mobilnet-csomagjaikat egyes közösségi alkalmazások korlátlan igénybevételével.

100 milliós GVH-bírság egy sportélelmiszereket forgalmazó cégnek

A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy forgalmazója fiktív leárazással és valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel hirdette honlapján a MyProtein termékeket. A hatóság 100 millió forintos bírságot rótt ki az angol cégre.

Mégsem vízálló az iPhone?

Az olasz versenyhatóság 10 millió euró bírságot szabott ki az Apple-re, mert a cég megtévesztette a fogyasztókat az iPhone vízállóságával kapcsolatban.

Tisztességtelen a kettős minőség

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatként lesz szankcionálható a kettős minőség – mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) kereskedelempolitikáért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára a tárca törvénymódosítási javaslatát ismertetve kedden Budapesten.

Mégsem egészséges az „egészséges szolárium”

A vállalkozás megtévesztő módon sugallta a fogyasztóknak, hogy szoláriumai „egészségesek”, „bőrkímélőek”, illetve „hozzájárulnak az egészség megőrzéséhez”.

Megszűntek a hagyományos árubemutatók

Új trükkökkel próbálják behálózni az időseket, akiknek hamis diagnózisokat állítanak ki és étrend-kiegészítőket adnak el.