Bejegyzések Magyar Reklámetikai Kódex címkével

Az új Magyar Reklámetikai Kódex legfontosabb változásai
2023. július 26. Szakma

Az új Magyar Reklámetikai Kódex legfontosabb változásai

A Magyar Reklámetikai Kódex (a továbbiakban: Kódex) 2015 óta nem esett át revízión, azonban a kor vívmányai, valamint a felgyorsult információáramlás szükségessé tette a strukturális változtatások mellett azt is, hogy bizonyos új elemek bekerüljenek a Kódex szövegébe. A reklámszakma szervezetei általi jóváhagyást követően az új Kódex 2023. június 30. napjával lépett hatályba. A jelen cikk célja, hogy a legfontosabb tartalmi változásokat kiemelje, az új Kódexben elfoglalt helyük szerinti sorrendben haladva.

2023. április 4. Napi

Megújul a Magyar Reklámetikai Kódex

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódexet: kiemelt figyelmet kapott az adatvédelem, a gyermek- és fiatalkorúaknak szóló reklámozás és a fenntarthatóság – közölte a reklámszövetség kedden.