Telefonos ügyfélszolgálatokat bírságolt a fogyasztóvédelem
Az elmúlt hónapokban összesen 340 próbahívással ellenőrizték a telefonos ügyfélszolgálatok működtetésére köteles szolgáltatókat, és 2,5 milliós pénzbírságot szabtak ki.
Az elmúlt hónapokban összesen 340 próbahívással ellenőrizték a telefonos ügyfélszolgálatok működtetésére köteles szolgáltatókat, és 2,5 milliós pénzbírságot szabtak ki.
A törvénymódosítás a fogyasztóvédelem megerősítésével védi a magyar vásárlókat és a jogkövető vállalkozásokat.
Budapest Főváros Kormányhivatala ügyintézési segédletet tett közzé a koronavírus miatt kialakult veszélyhelyzet alatti földhivatali ügyintézésről.
Ügyfeleink kérésének eleget téve 2019. október 13-án 6.00-22.00 óra között ügyeletet tartunk, így elérhető lesz a Jogtárhoz kapcsolódó e-mailes és online chat alapú technikai ügyfélszolgálatunk.
A GVH mától augusztus 19-ig, a versenytörvény szerinti igazgatási szünetben, telefonon és személyesen nem lesz elérhető.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!