Hőhullámok ideje
Szenved a világ a forróságtól 2024 nyarán is. Lehet is, kell is tenni ellene, de csak globális összefogással lehet.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A Porsche szigorúan korlátozott számú 250 rajongó számára a 911 Sport Classic változatban örökítette meg az „Elfer” egészen különleges génjeit. Ezzel a Porsche az alacsony darabszámú, exkluzív sorozatok régi hagyományait is újra felelevenítette. A sorozat példányszámát 250-re korlátozták. Ezt az egészen különleges 911-est a Porsche Exclusive mintegy három esztendei fejlesztőmunkával, a részletek iránti különös gonddal és figyelemmel, a legigényesebb vásárlókör számára készítette. A Porsche Exclusive a márka azon részlege, amely a Porsche modellek egyedi és különleges – a szériakivitelen messze…
A Porsche szigorúan korlátozott számú 250 rajongó számára a 911 Sport Classic változatban örökítette meg az „Elfer” egészen különleges génjeit. Ezzel a Porsche az alacsony darabszámú, exkluzív sorozatok régi hagyományait is újra felelevenítette. A sorozat példányszámát 250-re korlátozták.
Ezt az egészen különleges 911-est a Porsche Exclusive mintegy három esztendei fejlesztőmunkával, a részletek iránti különös gonddal és figyelemmel, a legigényesebb vásárlókör számára készítette. A Porsche Exclusive a márka azon részlege, amely a Porsche modellek egyedi és különleges – a szériakivitelen messze túlmutató – kiviteleit változtatja álomból valósággá.
A legfrissebb munkájuk nyomán született, különleges 911-es „kettős kupola” tetejéről mindjárt az első pillantásra felismerhető. A hátsókerék-hajtású Carrera S modell műszaki alapjaira épülő sportkocsi emellett 44 milliméterrel kiszélesített, megnövelt nyomtávú farkialakítást is kapott. Az egyedi alsó spoilerrel megformált, markáns „SportDesign” orrkialakítás, valamint a legendás 1973-as Carrera RS 2.7 „ducktail” stílusát idéző, rögzített hátsó szárny teszi teljessé a 911 Sport Classic semmi mással össze nem téveszthető megjelenését.
Az exkluzív újdonságot közvetlen benzinbefecskendezéssel működő, 3,8 literes motor hajtja, amelynek teljesítményét a tervezők egy új fejlesztésű, összesen hat depresszió-szabályzású szeleppel kialakított rezonancia-szívórendszer alkalmazásával 23 lóerővel, összesen immár 408 lóerőre emelték. A 911 Sport Classic kizárólag hatfokozatú, manuális sebességváltóval rendelhető. Kiválóan illenek az exkluzív 911-es karakteréhez az alapkiviteléhez tartozó Porsche kerámia-kompozit féktárcsák, a 20 milliméterrel alacsonyabbra süllyesztett karosszériával kombinált PASM-sportfutómű, valamint a hátsó mechanikus differenciálzár és a feketére fényezett küllőkkel készülő, modellspecifikus, 19 colos könnyűfém keréktárcsák.
A 911 Sport Classic ugyancsak speciális, rendkívül igényes kialakítású utastere a Porsche Exclusive szakemberei keze munkáját dicséri, s új, a Porsche által mindeddig még nem alkalmazott anyagfajtákat sorakoztat fel. A különleges szövött bőr például finom bőrcsíkokból és fonálból készül, s a világosszürke szegélyű, új tervezésű adaptív sportülések középső sávját, illetve az ajtókat borítja. A műszerfalat számos kezelőelemmel és kiegészítőjével együtt „espresso natur” árnyalatú nyersbőrrel vonták be, igényes kontrasztot alkotva az ugyancsak exkluzív „sportclassic szürke” külső fényezéssel.
E különleges kisszériás modellje piaci bevezetésére a Porsche Design Driver´s Selection több speciális termékkel is megjelent. A szintén korlátozott darabszámú AluFrame guruló bőrönd, a pólóing, a sapka és nyakzsinór egyaránt a 911 Sport Classic egyedi színkombinációjában készül. A jármű értékesítésének kezdetére pedig a későbbiekben egy igényes, 1:43 méretarányú makett is piacra kerül majd.
Buday Dénes
Szenved a világ a forróságtól 2024 nyarán is. Lehet is, kell is tenni ellene, de csak globális összefogással lehet.
A magyar tenger népszerűbb, mint valaha. A menetrend szerinti járatok és a programhajók változatos élményt kínálnak, a tóparti településeket pedig vonattal akár éjszaka is elérhetjük.
Elérte a 45%-ot az 5G középsáv globális lefedettsége, azaz már szinte minden második ember számára hozzáférhető az a mobilhálózati technológia a földön, ami a lefedettség és sebesség szempontjából ideális egyensúlyt és felhasználói élményt kínál – derül ki az Ericsson Mobility Report 2024 júniusi kiadásából.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!