Moratórium jön az Airbnb-lakások regisztrációjában
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Budapesten 354 újépítésű lakásberuházás van folyamatban, amelyekben 28 ezer lakás épül, az Otthon Centrum júniusi felmérése szerint a projektek száma 16,5 százalékkal, a lakásoké pedig 12,5 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban.
Az ingatlanközvetítő jelezte azt is, hogy egy négyzetméter átlagos kínálati ára már 1,4 millió forint, ami 27,5 százalékos emelkedés az egy évvel ezelőttihez képest. Ebben a negyedévben 33 új projekt és nagyjából 1700 lakás jelent meg az online felületeken, ami az egy évvel ezelőtti értékekhez képest számottevően alacsonyabb, tavaly ilyenkor 37 projektben 2500 lakás kivitelezése indult el – közölték.
Az árakat tekintve a kerületek között továbbra is jelentős a szórás, az átlagos kínálati négyzetméterár 835 ezer és 2,4 millió forint között van. A legdrágább változatlanul a XII. kerület 2,4 millió forintos átlagos négyzetméterárral, csaknem ennyi az I. kerületben is egy újépítésű lakás négyzetméterára, a harmadik pedig a II. kerület 1,26 millió forinttal. A legkedvezőbb árfekvésű a XXIII. kerület 835 ezer, a XVI. kerület 942 ezer és a XIX. kerület 954 ezer forintos átlagos négyzetméterárral.
Több ezer új lakás kivitelezése indult el a IX., XI. és a XIII. kerületben, itt a kínálati négyzetméterár középértéke 1-1,5 millió forint között váltakozik.
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.
A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!