Moratórium jön az Airbnb-lakások regisztrációjában
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Csaknem 200 millió amerikai választó személyes adatai szivárogtak ki az interneten – tudatta az adatbázist megtaláló UpGuard nevű informatikai cég.
Az adatbázist a tavalyi elnökválasztási kampányban a Republikánus Párt használta.
Az UpGuard nevű, kiberbiztonsággal foglalkozó cég az Amazon felhőszolgáltatásában bukkant a csaknem 200 millió amerikai adataira. Az adatbázis neveket, születési adatokat, lakcímeket, etnikai és vallási hovatartozást, választói preferenciákat tartalmaz.
[htmlbox jogtar_kepzes]Chris Vickery, az UpGuard munkatársa előbb 1,1 terabájt információt töltött le a tárhelyről, és sikerült azt is kiderítenie, hogy a republikánusok választási kampányában dolgozó külsős cégek „hagyták ott” az így bárki számára elérhető adatbázist, anélkül, hogy biztonságba helyezték volna. Vickery további 24 terabájt adatot mentett el, majd az egész ügyet nyilvánosságra hozta. Az adatbázist januárban frissítették utoljára. A választókról szóló személyes információk mellett több mint kilencmilliárd adat és elemzés volt még a felhőben; ezek főleg választói preferenciákat és választói magatartást modelleztek. Az UpGuard szakértői szerint az adatbázis összeállítói „tehetségesen és elképesztően pontosan” dolgoztak.
Egyelőre nem derült ki, hogy hozzáfért-e bárki is a fájlokhoz, mielőtt az UpGuard biztonságba helyezte őket.
(MTI)
A kereskedelemről szóló törvényt is módosítaná az Egyes pénzügyi és vagyongazdálkodási tárgyú törvények módosításáról szóló salátatörvény.
A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.
A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!