Közkedvelt az E-PER Helpdesk


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A válaszadó nagy többsége elégedett a szolgáltatással – olvasható az Országos Bírósági Hivatal weboldalán.


Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) 2017 júniusától végez ügyfél-elégedettség mérést az E-PER Helpdesk szolgáltatáshoz kapcsolódóan. A felület biztosítja az elektronikus kapcsolattartással összefüggő megkeresések szakszerű és időszerű megválaszolását. 
 
A kitöltött kérdőívek kiértékelése alapján megállapítható, hogy a válaszüzenetekben megküldött információk hasznosságát az ügyfelek egy 5-ös skálán 4,19-re értékelik, 87 százalékuk pedig ajánlaná is a Helpdesket kollégáinak, ismerőseinek. A válaszadók 81 százaléka a továbbá használhatónak és informatívnak találta az E-PER tájékoztató oldalakat.

[htmlbox pp_termekek]

 

Az OBH a visszajelzések alapján biztosítja a Helpdesk még hatékonyabb működését, E-PER ügyfél-tájékoztató oldalain pedig az eddiginél közérthetőbb segédleteket, útmutatókat tesz közzé.
(birosag.hu)


Kapcsolódó cikkek

2024. október 30.

Parlament előtt a 2025-ös adócsomag

A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.

2024. október 30.

NMHH: Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.