Pert nyert a Szerencsejáték Zrt. a lottoland.eu weboldal üzemeltetőjével szemben


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Jogosulatlanul használta a magyar engedéllyel nem rendelkező lottoland.eu-t üzemeltető Deutsche Lotto Und Sportwetten Limited társaság a Hatoslottó szó és ábrás, valamint a Skandináv lottó és a Kenó szóvédjegyeket, ezzel védjegybitorlást követett el a Fővárosi Törvényszék jogerős döntése szerint – közölte a Szerencsejáték Zrt. hétfőn.

Az ítélet hatására az lottoland.eu weboldalt üzemeltető máltai székhelyű társaság a „Hatoslottó plusz”, a „Skandináv lottó+”, valamint a „Kenó24/7” megjelölések magyarországi használatát április 20-tól beszüntette – írták.

A közlemény szerint a Szerencsejáték Zrt. keresetében azt kérte a Fővárosi Törvényszéktől, kötelezze a lottoland.eu weboldalt üzemeltetető máltai székhelyű Deutsche Lotto Und Sportwetten Limited társaságot a „Hatoslottó plusz”, valamint a, „Skandináv lottó+”, és a „Keno24/7” megjelölések magyarországi használatának abbahagyására, amit 2021. december 21-től folytatott.

A Szerencsejáték Zrt. azért indított peres eljárást, mert lottoland.eu weboldalon használt „Hatoslottó plusz” megjelölés összetéveszthetőségig hasonlít a már jól ismert „Hatoslottó” védjegyéhez. Hasonlóképpen összetéveszthetők a „Skandináv lottó” és a „Skandináv lottó+” megjelölések, illetve a „Kenó” és a „Kenó24/7” szómegjelölések – áll a közleményben.

A Szerencsejáték Zrt. álláspontja szerint a játékosok a Szerencsejáték Zrt. játékait a lottoland.eu weboldalon található szolgáltatásokkal könnyen összetéveszthették.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. július 26.

„Mit lájkol a gyerek?” – a szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. Gyermeknapon jelent meg a hatóság fiataloknak szóló „Sztorik a zsebben – Történetek a közösségi médiából” című kiadványa, amely most a szülőknek szánt „Mit lájkol a gyerek – Szülőknek a közösségi médiáról” elnevezésű tájékoztatófüzettel egészült ki. Az új brossúra célja, hogy bemutassa a közösségi oldalak működésének főbb szabályszerűségeit, és támpontokat adjon a szülőknek, hogyan segíthetik gyermekeiket eligazodni ezeken a platformokon, miközben felhívja a figyelmet a közösségi média kockázataira, de annak előnyeit is számba veszi.