Ügyvédvilág Jogászdíj különszám – töltse le Ön is ingyen!


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az Ügyvédvilág folyóirat Jogászdíj különszámában a harmadik alkalommal meghirdetett Wolters Kluwer Jogászdíj pályázat jelöltjeinek és győzteseinek pályázati összefoglalóját ismerheti meg.

2018-ban harmadik alkalommal hirdettük meg a Wolters Kluwer Jogászdíj pályázatot, ahol a jogász szakma kiemelkedő teljesítményt nyújtó képviselőit díjazzuk évről évre, immár hagyományt teremtve.

A pályázati kategóriák között voltak visszatérő témák, mint az adójog, a pénzügyek és biztosítások vagy a vitarendezés, de idén új kategóriákban is megmérettettek a jogászok.

Az adatvédelem a 2018-as év slágertémája, ezért nem maradhatott ki a kategóriák közül sem. Új elem a compliance és a legal technology kategória is. Az „Év fiatal tehetsége” kategóriát jogász és joghallgató alkategóriában is meghirdettük.

Nagy örömünkre a meghirdetett 15 kategóriában közel 90 pályázat érkezett, amelyből a bírálóbizottság döntése alapján 57 pályázat került jelölti listára.

Az Ügyvédvilág folyóirat Jogászdíj különszámában a jelölti listára került és győztes pályázók pályázatainak összefoglalóját találja, a gálán készült képekkel és interjúkkal színesítve.

Töltse le most ingyen és ismerje meg a jelölti listára került pályázatokat!

(x)


Kapcsolódó cikkek

2024. október 30.

Parlament előtt a 2025-ös adócsomag

A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.

2024. október 30.

NMHH: Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.