Átláthatóbb árfeltüntetést vállalt a CCC, így nem állapított meg a GVH jogsértést
A CCC Kft. vállalta, hogy átláthatóbban tünteti fel az árait, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa így lezárta a társaság elleni eljárást – közölte a GVH.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A Magyar Nemzeti Bank 30 millió forint bírság megfizetésére és a jogsértések megszüntetésére kötelezte a pénzpiaci független közvetítőként működő City Hitelbróker Kft.-t, egyebek közt nyilvántartási, panaszkezelési és adatszolgáltatási hiányosságok miatt – közölte az MNB.
A társaság az ügyféltájékoztatási, igényfelmérési és iratmegőrzési kötelezettségét is több esetben megsértette, továbbá egyes pénzügyi termékeknél hosszabb ideig csupán egy intézmény ajánlatait közvetítette ügyfeleinek. A társaság nevében közvetítést végző több személy nem felelt meg a tevékenység végzéséhez szükséges szakmai és személyi feltételeknek sem.
A 2014. január 1-től kezdődő időszakot áttekintő jegybanki vizsgálat hiányosságot azonosított a társaság szerződéskötést megelőző ügyféltájékoztatási, igényfelmérési és ajánlat átadási eljárását érintően.
A bírságösszeg meghatározása során súlyosító körülménynek számított, hogy a közvetítő ügyfélérdekeket védő előírásokat sértett meg, továbbá a nyilvántartási és iratmegőrzési hiányosságok jelentősebb számú ügyfélkört érintettek.
A jegybank kötelezte a társaságot, hogy a feltárt jogsértéseket szüntesse meg és a felügyeleti intézkedések végrehajtásáról a határozat átvételét követő 90 napon belül számoljon be a jegybanknak.
(MTI)
A CCC Kft. vállalta, hogy átláthatóbban tünteti fel az árait, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa így lezárta a társaság elleni eljárást – közölte a GVH.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) gyorsított ágazati vizsgálatokat indít az egyajánlatos közbeszerzések okainak feltárására, elsőként az orvosi képalkotó diagnosztikai berendezések piacát vizsgálják – közölte a nemzeti versenyhatóság csütörtökön.
Egy új vállalkozás megszületésekor az egyik központi kérdés, hogy a tulajdonosok milyen nevet adjanak az új cégük részére, főként, ha azt szeretnék a tevékenységük reklámozásához, akár egy új brand létrehozásához is felhasználni. De a cégnév felhasználása kapcsán vannak olyan szabályok, amelyek a tagok, részvényesek fantáziájának korlátokat szabnak.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!