Újabb változás jöhet a Facebookon – ügyvédeket is érinthet


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Néhány napja a Facebook sikeresen jegyeztetett be egy újabb szabadalmat, mely egy olyan módszert ír le, amely azonosítja egy bizonyos terület szakértőit és véleményvezéreit egy adott témakörben vagy területen, hirdetési, közösségépítő és egyéb hasonló okokból.


A Facebook által bejegyzett legújabb szabadalom az a módszer, mely szerint a Facebook figyeli ugyanannak a témának vagy cikknek a megjelenését, megosztási történetét, és meghatározza, hogy melyik felhasználó általi megosztás ért el a legtöbb embert. Ők lesznek a véleményvezérek, akiknek saját tartalmai szakmai tartalomnak fognak minősülni. Nem egyszerűen arra épül majd a módszer, hogy ki kapja a legtöbb lájkot, hanem melyik felhasználó követői osztják meg leginkább a tartalmat.

A szabadalmaztatott módszer folyamatábrája

Miért jó ez az ügyvédeknek? „Természetesen ők is egy speciális terület véleményvezérei lehetnek, ezáltal a Facebook algoritmusai szakértőnek fogják tekinteni őket. Ezáltal sokkal többször és nagyobb eséllyel jelennek meg a posztjaik követőik, ismerőseik idővonalán, így több emberhez, potenciális ügyfélhez érhetnek el” – mondta el Bende Máté kommunikációs szakértő.

Ptk. Mesterhármas – Családjog

Élettársi kapcsolat, mint szerződés; az élettársi kapcsolat családjogi hatásai; házastársi és élettársi tartás; rokontartás
Szülői felügyeleti jog szabályozása, gyakorlásának elvei; gyermek elhelyezése harmadik személynél; kapcsolattartás szabályozása
Házassági vagyonjogi rendszer

2015. március 24., Budapesti Ügyvédi Kamara

Részletek és jelentkezés >>

Aki nem minősül ez alapján véleményvezérnek, annak innentől kezdve egyre nehezebb dolga lesz kitűnni a tömegből, immár a Facebookon is. Mivel az ügyvédi szakma továbbra is erősen támaszkodik a „szájmarketingre” és az ajánlásokra, a Facebookon jelenlévő ügyvédek számára életbevágó fontosságú lehet a rendszeres megjelenés.

Forrás: adweek.com


Kapcsolódó cikkek

2024. szeptember 26.

Mi lehet a cégem neve?

Egy új vállalkozás megszületésekor az egyik központi kérdés, hogy a tulajdonosok milyen nevet adjanak az új cégük részére, főként, ha azt szeretnék a tevékenységük reklámozásához, akár egy új brand létrehozásához is felhasználni. De a cégnév felhasználása kapcsán vannak olyan szabályok, amelyek a tagok, részvényesek fantáziájának korlátokat szabnak.