Bejegyzések digitális fogyasztóvédelmi stratégia címkével


Blokkolhatják a veszélyes terméket forgalmazó honlapot
2021. június 17. Napi Koronavírus

Blokkolhatják a veszélyes terméket forgalmazó honlapot

Kereken egy hónap múlva már élesben alkalmazhatják az ágazati törvény tavalyi módosításában biztosított új eszközeiket a piacfelügyeleti hatóságok. A veszélyes termékeket kínáló honlapokkal szemben több lépcsőben járhatnak el, végső esetben akár az elérés teljes korlátozásával védhetik a fogyasztókat.

#Ez #most #akkor #reklám?
2020. március 30. Cégvilág

#Ez #most #akkor #reklám?

Az influencerek fizetett együttműködései, terméket vagy szolgáltatást reklámozó posztjai, videói, bejegyzései sokszor a szürkezónában mozognak. Reklám vagy nem reklám, fel kell tüntetni vagy nem, és ha igen, hogyan?

2018-ban is eredményes évet zárt a GVH
2019. november 27. Napi

2018-ban is eredményes évet zárt a GVH

Az Országgyűlés Gazdasági Bizottsága elfogadta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2018. évi tevékenységéről és a versenytörvény alkalmazásával összefüggő tapasztalatairól szóló beszámolót.

2018. szeptember 27. Napi

Eredmények és új irányok a fogyasztóvédelemben

Digitális fogyasztóvédelmi stratégiát dolgozott ki a Gazdasági Versenyhivatal, hogy hatékonyabban reagálhasson a piacok új kihívásaira. A GVH összegezte a tíz éve hatályba lépett, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény alkalmazásának eddigi eredményeit és a legújabb irányokat is.