Bejegyzések a ‘fogyasztói jogok’ címkével ellátva

A vevő „személyére szabott” áruk

A szerző az Európai Unió Bíróságának a Möbel Kraft GmbH & Co. KG kontra M. L.-ügyben[1] született ítéletét elemzi, mely a fogyasztói jogok speciális elemét vette górcső alá.

Hibásan teljesített termék vagy szolgáltatás Koronavírus

Mit tehetek? Ki és milyen felelősséggel tartozik?

Megegyezett a GVH és a WizzAir

A GVH elfogadta a Wizz Air Hungary Zrt. kötelezettségvállalását, amelynek teljesítésével a 2010 óta Wizz Flex szolgáltatást igénybe vevő fogyasztók összesen mintegy negyedmilliárd forint kompenzációban részesülnek.

Kapcsolatfelvétel az online kereskedővel

Az Európai Unió fogyasztóvédelmi irányelve alapján az online kereskedő köteles közvetlen és hatékony kommunikációs eszközt biztosítani a fogyasztóknak, de az irányelv nem írja elő taxatíven, hogy melyek lehetnek ezek.