Bejegyzések a ‘hibás teljesítés’ címkével ellátva

Fogyasztói jogok a digitális korban

Cikkünkben az ITM által bejelentett jótállási és szavatossági változásokat tekintjük át jogtörténeti és nemzetközi kontextusban.

Hibásan teljesített termék vagy szolgáltatás Koronavírus

Mit tehetek? Ki és milyen felelősséggel tartozik?

Szavatossági igény bizalomvesztés esetén

A szerző az alábbi írásban a bizalomvesztésre való hivatkozásra alapozott szavatossági költségtérítési igényt veszi górcső alá.

Az internetes vásárlástól akkor is elállhatunk, ha nem hibás a termék

Mások-e a jogaink, ha nem boltban, hanem interneten vásárolunk? Az OBH jogos a kérdés sorozatának e heti részében a szavatosság és jótállás témakörét járta körül dr. Futóné dr. Major Mónikával, a Gyulai Törvényszék bírájával.