Bejegyzések a ‘jogtudomány’ címkével ellátva

A merchandising szerződés

Julia Roberts és a Calzedonia, Leonardo di Caprio és a Fiat – a marketing egy sajátos, izgalmas világába kalauzol minket A merchandising szerződés című kötet, melyből az alábbiakban adunk ízelítőt. Valójában egy kétarcú jelenség képezi a könyv tárgyát, hiszen a merchandising előfordul a jogi és a közgazdaságtani nyelvezetben egyaránt. A két terület találkozási pontja tipikusan a reklámjog területe.

Identitási kérdések az igazságügyi szakértésben

A szakértői vizsgálat végeredménye a bizonyítottság, vagy a szakértői álláspont határozottsága hiányában – bár kirendelő számára ideális lenne – gyakorta nem kategorikus, azaz nem éri el a 100%-os, illetve azt megközelítő bizonyítottsági szintet.

A compliance alapkérdései: Az etikus vállalati működés elmélete és gyakorlata

A Compliance alapkérdéseivel foglalkozó sorozatunk első részéből a fogalom jelentését, kialakulását és szerepét ismerhetik meg. A kiadvány a Wolters Kluwer Hungary Kft. gondozásában jelent meg.