Bejegyzések a ‘marketing’ címkével ellátva

A merchandising szerződés

Julia Roberts és a Calzedonia, Leonardo di Caprio és a Fiat – a marketing egy sajátos, izgalmas világába kalauzol minket Strihó Krisztina A merchandising szerződés című kötete, melyből az alábbiakban adunk ízelítőt. Valójában egy kétarcú jelenség képezi a könyv tárgyát, hiszen a merchandising előfordul a jogi és a közgazdaságtani nyelvezetben egyaránt. A két terület találkozási pontja tipikusan a reklámjog területe.

Milyen marketinggel küzdhetünk a koronavírus ellen? Koronavírus

Ha most megteszi a szükséges lépéseket a marketingje javítása érdekében, akkor az a későbbiekben is hasznára lesz és ideális esetben a koronavírus nem vagy alig érinti majd a cége eredményeit, esetleg még profitálhat is a helyzetből.

A hozzájárulás érvénytelenségéről döntött az EUB

Az EUB kimondta, hogy nem tekinthető érvényesnek az érintett hozzájárulása, ha a jelölőnégyzet előre ki van pipálva, még akkor sem, ha az érintettet tájékoztatták, hogy a pipát eltávolíthatja.