Jogászokat is vár a toborzókampányba kezdett büntetés-végrehajtás


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Országos toborzókampányt indított a büntetés-végrehajtás, a szervezet többek között életre szóló hivatást, stabil munkahelyet kínál a jelentkezőknek – közölte a Büntetés-végrehajtás Országos Parancsnoksága (BvOP) kedden.

Azt írták, a büntetés-végrehajtási szervezet mintegy kilencezer munkavállalót foglalkoztat az ország 32 börtönében és intézményeiben. A testület által kínált karrierlehetőségek rendkívül változatosak, mint ahogyan a börtönökben betölthető munkakörök is, hiszen nemcsak felügyelők vagy reintegrációs tisztek dolgoznak ott, de többek között jogászokat, pszichológusokat és egészségügyi szakdolgozókat is alkalmaz a büntetés-végrehajtási szervezet – hívták fel a figyelmet.

Kiemelték: az illetmény tiszthelyettesi beosztás esetén minimum havi bruttó 395 ezer és 509 ezer forint között alakul, tiszti beosztás esetén pedig minimum havi bruttó 570 ezer forint szolgálati helytől és beosztástól függőn.

Az illetményen felül a minden évben bruttó 200 ezer forint értékű cafetéria mellett teljesítményjuttatás és ruhapénz is jár a hivatásos állományú tagoknak. Mindezeken túl kedvezményes fogászati kezelést, szemüveg-költségtérítést, lakhatási, családalapítási és lakáshitel-törlesztési támogatást, munkáltatói kölcsönt, 86 százalékos utazási költségtérítést, rekreációs programokat biztosítanak a rendvédelmi életpályát választóknak.

Hozzátették: az országos toborzókampányban állásbörzéken, oktatási kiállításokon, falu- és városnapokon, sport- és kulturális rendezvényeken mutatják be az érdeklődőknek a büntetés-végrehajtás által kínált életpályamodellt.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. július 26.

„Mit lájkol a gyerek?” – a szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. Gyermeknapon jelent meg a hatóság fiataloknak szóló „Sztorik a zsebben – Történetek a közösségi médiából” című kiadványa, amely most a szülőknek szánt „Mit lájkol a gyerek – Szülőknek a közösségi médiáról” elnevezésű tájékoztatófüzettel egészült ki. Az új brossúra célja, hogy bemutassa a közösségi oldalak működésének főbb szabályszerűségeit, és támpontokat adjon a szülőknek, hogyan segíthetik gyermekeiket eligazodni ezeken a platformokon, miközben felhívja a figyelmet a közösségi média kockázataira, de annak előnyeit is számba veszi.