III. Wolters Kluwer Versenyjogi Konferencia – Ahol mindenki győztes


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Idén november 19-én a Wolters Kluwer Hungary Kft. a Magyar Versenyjogi Egyesülettel közösen immáron harmadik alkalommal rendezi meg versenyjogi tematikájú tanácskozását. A Hilton Budapest City Hotelbe ebben az évben is sok szeretettel várjuk a vállalati jogtanácsosokat, ügyvédeket, illetve a jogterülettel munkájuk során egyéb úton kapcsolatba kerülő szakembereket. Alapvető célunk, hogy a versenyjog helyi és globális körülményekre reagáló változó tendenciáját stabil, szakértői keretek közé fogjuk azért, hogy résztvevőink azonos esélyekkel felvértezve hagyhassák el a piac „rajtvonalát”. Ezt a felkészítést 2019-ben is…

Idén november 19-én a Wolters Kluwer Hungary Kft. a Magyar Versenyjogi Egyesülettel közösen immáron harmadik alkalommal rendezi meg versenyjogi tematikájú tanácskozását. A Hilton Budapest City Hotelbe ebben az évben is sok szeretettel várjuk a vállalati jogtanácsosokat, ügyvédeket, illetve a jogterülettel munkájuk során egyéb úton kapcsolatba kerülő szakembereket.

Alapvető célunk, hogy a versenyjog helyi és globális körülményekre reagáló változó tendenciáját stabil, szakértői keretek közé fogjuk azért, hogy résztvevőink azonos esélyekkel felvértezve hagyhassák el a piac „rajtvonalát”.

Ezt a felkészítést 2019-ben is önálló szakmai előadások lebonyolításával (többek között a GVH fúziós eljárásainak vizsgálata, valamint a versenyjogi kártérítési perek alakulása témakörben), továbbá a vélemények ütköztetésére kiváló színteret biztosító panelbeszélgetések keretében (melyeken középpontba kerülnek a versenyjog és a munkajog, illetve az iparpolitika kapcsolódási pontjai) valósítjuk meg.

Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy konferenciánk házigazdájaként a Magyar Versenyjogi Egyesület elnökét, dr. Hegymegi-Barakonyi Zoltán ügyvéd urat köszönthetjük.

A rendezvény előadói a teljesség igénye nélkül:

  • Kocsis Márton (Compliance Főjogtanácsos, MOL Nyrt.)
  • Berke Gyula (egyetemi docens, Pécsi Tudományegyetem, Állam-és Jogtudományi Kar)
  • Dudra Attila (versenytanács tag, Gazdasági Versenyhivatal)

Amennyiben további részletekre kíváncsi a szakmai programokat, előadókat, valamint a helyszínt illetően, kérjük, látogasson el a konferencia hivatalos weboldalára ide kattintva!

A kezdésig hátravan ugyan még bő egy hónap, de ahogy a versenyjogban is nagyon sok múlhat egy-egy jól időzített pillanaton, úgy igaz ez a rendezvényre történő regisztrációra is. Ha tétovázik, könnyen előfordulhat, hogy más ül majd az Ön helyén.

Kerülje el a kockázatot, s jelentkezzen most >>


Kapcsolódó cikkek

2024. október 31.

Az EU eljárást indított a Temu ellen a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály alapján

Az Európai Bizottság eljárást indított csütörtökön a Temu ellen annak megállapítására, hogy a kínai online kereskedelmi óriásvállalat megsértette-e a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabályt az illegális termékek értékesítésével, a szolgáltatás esetleges függőséget okozó kialakításával, a felhasználók számára vásárlások ajánlására használt rendszereivel, valamint az adatokhoz való hozzáféréssel kapcsolatos területeken.Az uniós bizottság közleménye szerint a vizsgálat a Temu által szeptember végén benyújtott kockázatértékelési jelentés alapján indult, és arra összpontosít, hogy a vállalat rendszerei arra szolgálnak-e, hogy korlátozzák a nem megfelelő termékek értékesítését az Európai Unióban.

2024. október 30.

Mit tehet a munkavállaló, ha elfogyott az éves fizetett szabadsága?

Év vége közeledtével felmerül a kérdés, pontosan mi történik, ha valakinek elfogy az éves szabadságkerete. Az éves fizetett szabadság a munka világában alapvető jog, amelyet minden munkavállaló igénybe vehet. A szabadság kiadása mindig a munkáltató felelőssége és kötelezettsége, ennek ütemezése során számos jogszabályi előírást kell figyelembe vennie.

2024. október 29.

Rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait

A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) elnyerte a rangos Titan Business Awards díjat az ügyfélszolgálat – mesterséges intelligencia kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló ügyfélszolgálati megoldásaival a legmagasabb, platina fokozatot szerezte meg.