Erkölcsi bizonyítványt a Központi Okmányirodából


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A hatósági erkölcsi bizonyítványt október elsejétől új helyszínen, a Központi Okmányirodában lehet személyesen igényelni – tájékoztatott a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának (KEKKH).


A közlemény szerint a IX. kerületi Vaskapu utcai ügyfélszolgálat átköltözik a XIII. kerületi Visegrádi utca 110. szám alatti épület földszintjén található ügyfélszolgálatra, így a KEKKH valamennyi személyes ügyfélszolgálata egy helyszínen érhető el a jövőben.

Az ügyfelek – a korábbiakhoz képest – jelentősen megnövelt ügyfélszolgálati időben, hétfőtől csütörtökig 8 és 16.30 óra között, pénteken 8-tól 14 óráig igényelhetnek majd hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A KEKKH közölte azt is, hogy a bizonyítvány iránti kérelem benyújtható még postai és elektronikus úton is a webes ügysegéd rendszerén keresztül, amelyet az ügyfélkapu-azonosítóval rendelkező ügyfelek vehetnek igénybe a KEKKH honlapján keresztül.

(Forrás: MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 15.

Fontos határidő közeledik a gazdasági szankciókkal érintett magyar cégeknek

Az ukrán-orosz háborúra reagálva az Európai Unió a közelmúltban újabb gazdasági szankciókat vezetett be Oroszországgal szemben. Az egyik legfontosabb változás, hogy bizonyos, az orosz cégek vagy szervek részére nyújtható, biztosítható vagy értékesíthető szolgáltatások, amelyek eddig a szankciók alól mentességet élveztek, 2024. június 20. napjától csak hatósági engedély birtokában végezhetők majd. Melyek ezek a szolgáltatások? Honnan szerezhető be az engedély és milyen feltételeknek kell majd megfelelni? Mivel a határidő vészesen közeleg, ezért a Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda munkatársai, dr. Bognár Alexandra és dr. Suller Noémi segítenek eligazodni az új szabályozásban a fenti kérdések megválaszolásával.

2024. május 14.

NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre

A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.