Átláthatóbb árfeltüntetést vállalt a CCC, így nem állapított meg a GVH jogsértést
A CCC Kft. vállalta, hogy átláthatóbban tünteti fel az árait, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa így lezárta a társaság elleni eljárást – közölte a GVH.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A KDFSZ szerint az üzletek ünnepi forgalma miatt nehéz helyzetbe kerül a kiskereskedelem.
Jelentősen nő az üzletek forgalma az ünnepi időszakban, így az átlagosnál is nehezebb helyzetet okoz a munkaerőhiány a kiskereskedelemben – mondta Bubenkó Csaba, a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezetének (KDFSZ) elnöke az M1 aktuális csatornán szerdán.
Az érdekképviselet vezetője felidézte, évek óta folyamatosan jelzik a kereskedelemben kialakult munkaerőhiányt, illetve az alacsony jövedelmeket. A KDFSZ már 2010 óta kétszámjegyű béremelést javasol – tette hozzá.
A kiskereskedelmi forgalom évek óta emelkedik, a dolgozók létszáma ugyanakkor nem nőtt ennek arányában, mert a béremelések csak tűzoltás-jellegűek voltak – fogalmazott.
A KDFSZ elnöke kitért arra is: előfordulhat, hogy az ünnepek alatt a munkáltatók átirányítják a dolgozókat azokba a munkakörökbe, ahol fontosabb, hogy ne legyen fennakadás.
Bubenkó Csaba hangsúlyozta, hosszú távon a bérek emelése, illetve a megfelelő munkahelyi körülmények és perspektíva kialakítása jelenthet megoldást a létszámhiányra.
(MTI)
A CCC Kft. vállalta, hogy átláthatóbban tünteti fel az árait, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa így lezárta a társaság elleni eljárást – közölte a GVH.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) gyorsított ágazati vizsgálatokat indít az egyajánlatos közbeszerzések okainak feltárására, elsőként az orvosi képalkotó diagnosztikai berendezések piacát vizsgálják – közölte a nemzeti versenyhatóság csütörtökön.
Egy új vállalkozás megszületésekor az egyik központi kérdés, hogy a tulajdonosok milyen nevet adjanak az új cégük részére, főként, ha azt szeretnék a tevékenységük reklámozásához, akár egy új brand létrehozásához is felhasználni. De a cégnév felhasználása kapcsán vannak olyan szabályok, amelyek a tagok, részvényesek fantáziájának korlátokat szabnak.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!