Bejegyzések a ‘fogyasztó’ címkével ellátva

Tisztességtelen ÁSZF-et alkalmazott a mobilszolgáltató

A felülvizsgálati kérelemmel érintett szerződési feltételek tisztességtelenek, mert egyes feltételek nem egyértelműek, mások nem tartalmazzák igazolható módon az előfizető tájékoztatásának a tartalmát, illetve abban a fogyasztó őt megillető jogról mond le.

A compliance alapkérdései: Az etikus vállalati működés elmélete és gyakorlata

A Compliance alapkérdéseivel foglalkozó sorozatunk első részéből a fogalom jelentését, kialakulását és szerepét ismerhetik meg. A kiadvány a Wolters Kluwer Hungary Kft. gondozásában jelent meg.

Az élelmiszer-higiéniára vonatkozó jogi szabályozás jellege

Az általános higiéniai követelmények azt követelik meg a vállalkozásoktól, hogy a súlyosabb veszélyek elkerülése érdekében tegyék meg a szükséges az élelmiszer-higiéniai intézkedéseket.

Devizahiteles ügyben tanácskoztak a Kúrián

Októberben is ülésezett a devizahiteles törvények hatálya alá tartozó szerződések érvénytelenségével kapcsolatos perekkel foglalkozó konzultációs testület.

Egy party sátor távértékesítése során, a szerződésszerű állapot helyreállítása helyének meghatározása

Cikkünkből megtudhatja, hogy elállhat-e a távértékesítési adásvételi szerződéstől, ha az eladó nem a fogyasztó lakóhelyén állítja helyre a szerződésszerű állapotot.