Bejegyzések a ‘megtévesztő kereskedelmi gyakorlat’ címkével ellátva

Megszűntek a hagyományos árubemutatók

Új trükkökkel próbálják behálózni az időseket, akiknek hamis diagnózisokat állítanak ki és étrend-kiegészítőket adnak el.

Betiltotta a GVH a “csodaszer” reklámot Koronavírus

A Max-Immun Kft. a Vargapeptide termék népszerűsítése során azt állította, hogy a proinzulin C-peptidet tartalmazó kozmetikai bőrápoló spray számos betegség, így például különböző rákbetegségek, a cukorbetegség és a koronavírus gyógyítására is alkalmas. A GVH ezért májusban versenyfelügyeleti eljárást indított a vállalkozással szemben. A Hivatal most – a további fogyasztói károk megelőzése érdekében – vizsgálatának lezárásáig eltiltotta a céget a termékek reklámozásától.

Vírusmarketing ügyet vizsgál a GVH Koronavírus

A Gazdasági Versenyhivatal eljárást indított a www.shopolo.hu weboldalon, valamint a Facebook és Instagram posztokban az ’ANTISEPTIC’, illetve ’ANTIVIRUS’ elnevezésű terméket népszerűsítő vállalkozással szemben.

Ismét megbírságolta a GVH a Telekomot

A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztette a fogyasztókat 0 Ft-os vagy kedvezményes készülékárakat reklámozó kampányaival.

Súlyosbította a kiszabott bírságot a GVH

Egy korábbi versenyhatósági döntés felülvizsgálatát követően a Gazdasági Versenyhivatal jelentősen megemelte az időskorúakat célzó megtévesztő reklámok miatt kiszabott bírságot, amelyet a biztosítás ügynökének, illetve a terméket nyújtó biztosítótársaságnak kell megfizetnie.

Nyaraljon okosan! – A GVH tanácsai utazók számára

A GVH a nyári szezonban is tájékoztatókkal segíti a fogyasztókat. A tudatos vásárlást segítő összeállításokért érdemes követni a hatóság közösségi oldalát.