Bejegyzések ügyfélkapu címkével

2024. október 21. Napi

Tényleg megszűnik az Ügyfélkapu, de nem úgy, ahogy gondolná, és nem is teljesen

„Jövőre megszűnik az Ügyfélkapu”, „Teljesen megszűnik az Ügyfélkapu”, „Nem árulja el a kormány, hogy az Ügyfélkapu megszüntetésére készül-e”, „A teljes Ügyfélkapu-rendszer megszűnhet”, „Nagy a pánik: nem csak az Ügyfélkapu szűnik meg” – egy csomó ilyen címmel lehetett találkozni az utóbbi időben magyar híroldalakon.

Szolgáltató közigazgatás – 3. rész
2024. április 24. Szakma

Szolgáltató közigazgatás – 3. rész

Alábbi cikksorozatunk betekintést ad a Szolgáltató közigazgatás – A tájékoztatáshoz való jog a magyar szociális ellátórendszerben című Wolters Kluwer-kiadvány egyes részleteibe.

2021. november 22. Szakma

A központi rendszer hibája esetén a keresetlevelet nem lehet visszautasítani

Az eljáró bíróságnak egyedileg szükséges vizsgálni, hogy a keresetlevél Cégkapun keresztül történő előterjesztése lehetetlen volt-e az IKR rendszer hibájából adódóan. A Cégkapu működésének hibájára vonatkozó nyilatkozatot és az azt alátámasztó bizonyítékot a jogi képviselőnek kell előterjesztenie kivéve, ha a hiba köztudomású vagy a bíróságnak tartós hibáról tudomása van.

2021. november 16. Napi Koronavírus

A jövő az elektronikus ügyintézésé

Az elektronikus ügyintézési megoldások fejlesztései megteremtették az alapot, hogy az állam és a gazdaság hatékonyabban tudjon reagálni a koronavírus-járvány miatti veszélyhelyzetre. A fejlesztések során ugyanakkor egyensúlyt kell teremteni a hatékonyság és az adatok védelme között – mutat rá az Állami Számvevőszék elemzése. Az elemzés arra is rávilágít, hogy a járványhelyzet utáni gazdasági fellendüléshez, a magyar gazdaság versenyképességéhez jelentős mértékben hozzájárulhat a mesterséges intelligencia alkalmazásában rejlő fejlesztési lehetőségek kiaknázása.