Fénykiállításon a Hupikék törpikék
A budapesti Füvészkertben elevenednek meg a híres rajzfilmfigurák, gyerekek és felnőttek legnagyobb örömére.
Kapcsolódó termékek: Jogi kiadványok, Ügyvéd Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Itthon is bemutatkozott a Ford legkisebb SUV modellje, az új EcoSport. A minden részletében megújult modell gyártása átkerült a Ford romániai Krajova üzemében, amit 200 millió eurós befektetéssel készítettek fel a legmodernebb gyártási folyamatokra. Ezzel a minőség terén óriásit fejlődött az EcoSport, melyet már az első pár méterek megtétele után pozitívan értékeltünk.
Ráadásul próbautunkhoz egy, az új modellel bevezetett sportos ST-Line modellváltozatot próbálhattunk ki. Látványos elemei a Ford Performance izomautóinak formavilágát idéző lökhárítók és oldalsó légterelő szoknyák, a feketére fényezett tetősínek és fényszórókeretek, a 17 colos könnyűfém keréktárcsák, az ST-Line emblémák, az eltérő színű tető és külső tükörházak az újdonság legfőbb jellemzői, persze mindez az autó alapfelszereltségéhez tartozik. Az utastérből sem hiányoznak az ST-Line megoldások. Bőrborítású és alul lapított karimájú kormánykerék, a vörös öltésekkel varrott bőrkárpitozás, a bőrborítású kézifékkar és váltógomb, valamint a rozsdamentes acélból készített sportpedálok.
De nem is kell a legvagányabb felszereltséget választanunk, hogy lássuk a dinamikusabb, keményebb kisugárzású, mégis kifinomultabb külsővel megjelenő új modell szépre sikeredett. A középen domborúra formált motorháztető letisztultabbá varázsolja az autó orr részének összhatását. Első részét az új, nagyméretű, trapéz alakú hűtőrács és a látványosan megdöntött fényszórók uralják, melyek gázkisüléses technológiával működnek, és a stílusos LED nappali menetfényt is magukba foglalják. A formatervezők a hátsó lökhárítóját és hátsó világítását is átalakították, hogy letisztultabb és harmonikusabb látványt teremtsenek.
A belseje is velejéig megváltozott, könnyebben használható kezelőszerveivel és lágy tapintású anyagaival az utastér a kifinomultság új szintjét kínálja, ráadásul az ergonomikus kialakítású középkonzolon is kevesebb gomb található. A felhasználó-központú, frissebb hatású kabin komfortját „lebegő hatású” 8 colos érintőképernyő és fűthető kormánykerék fokozza, míg a zenehallgatás élményét egy B&O hangrendszer tíz hangszórójával emeli új szintre. Az új tervezésű ülések mind az első, mind a hátsó sorban kényelmesebbek lettek. A csomagtér okos tárolási megoldásokat kínál, köztük az állítható magasságú raktérpadlót, amit magasabbra emelve növelhető a rejtett rakodórekesz mérete, lejjebb engedve pedig nagyobb, akár 334 literes csomagtér alakítható ki.
Az erőforrások leggyengébbje egy 1,5 literes EcoBlue dízelmotor 100 lóerővel, míg benzines fronton a díjnyertes 1,0 literes háromhengeres EcoBoost szerepel 125 és 140 lóerővel. A 125 lóerős verzióhoz egy hatfokozatú automata is választható lesz, amelyet a kormányoszlopra szerelt váltófülekkel is kapcsolhatunk, a többi motor esetében 6 fokozató manuális váltóval számolhatunk. Az EcoSport kínálatában most először jelenik meg a sebességkorlátozások betartását segítő, állítható sebességhatárolóval kiegészített sebességtartó automatika, valamint a biztonságos parkolást biztosító tolatókamera is.
A Ford kitett magáért az új EcoSporttal még karakteresebb stílust, még több kényelmet, sokoldalúságot és választási lehetőséget kínál érezni, mennyire fontos neki ez a piaci szegmens. Ez nem véletlen, a modell 2014-es bemutatása óta a Ford 166 ezer darab EcoSport kompakt SUV-t értékesített Európában és az autó eladásai tavaly 40 százalékkal nőttek. Magyarországon a kompakt SUV szegmens az összes új személyautó eladás 17 százalékát tette ki 2017-ben, ez a szegmens tavaly 53 százalékkal bővült. A későbbiekben 2018 közepétől rendelhető lesz összkerékhajtással, valamint érkezik a vadonatúj 1,5 literes dízelmotor 125 lóerővel és 300 Nm-es forgatónyomatékkal.
A budapesti Füvészkertben elevenednek meg a híres rajzfilmfigurák, gyerekek és felnőttek legnagyobb örömére.
Az állami ellátásból érkező pácienseknek mások az elvárásaik a magánpraxissal szemben. Vélt vagy valós elégedetlenségeik egyre több panasszal járnak.
Szemészeti elváltozások szinte mindenkit érintenek életük során. Lézeres látásjavító beavatkozásokkal sok gond orvosolható, ám azok kizárólag magánfinanszírozásban érhetők el.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!