Új vitarendezési társvezető a Baker McKenzie magyarországi irodájánál


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Dr. Tamási Artúr 2019. júliusában csatlakozott Magyarország egyik vezető jogi irodájához ügyvédként, ahol a vitarendezési csoport társvezetője lesz a Baker McKenzie partnere, Hegymegi-Barakonyi Zoltán mellett.

A szakember több mint 18 éves szakmai pályafutása során elismert nemzetközi ügyvédi irodákban szerzett tapasztalatot többek között a vitarendezés és az általános kereskedelmi jog területén.

Dr. Tamási Artúr átfogó szakmai ismeretekkel rendelkezik a magyarországi kereskedelmi és közigazgatási jogvitákban, külföldi polgári peres és végrehajtási ügyek koordinálásában, valamint a hazai és nemzetközi választottbírósági ügyekben is. Szakértelme ugyancsak kiterjed a belső vizsgálatok és a sértetti büntetőjogi képviselet területére is.

„Egy nagy tapasztalattal rendelkező ügyvéddel bővült csapatunk, aki irodánk kulcsfontosságú tagja lesz” – hangsúlyozta Hegymegi-Barakonyi Zoltán, a Baker McKenzie budapesti irodájának vezetője. „A vitarendezési csoport társvezetőjeként és elismert ügyvédként Artúr tovább erősíti minőségi szolgáltatásainkat a peres és jogvitás, választottbírósági ás alternatív vitarendezési ügyekben is” – tette hozzá.


Kapcsolódó cikkek

2024. október 30.

Parlament előtt a 2025-ös adócsomag

A kormány két lépésben megduplázná a családi adókedvezményt, 2 évvel meghosszabbítaná a kedvezményes, 5 százalékos lakásáfát, és kivezetni készül több különadót is. Parlament előtt az adócsomag.

2024. október 30.

NMHH: Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.