Erkölcsi bizonyítványt a Központi Okmányirodából


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A hatósági erkölcsi bizonyítványt október elsejétől új helyszínen, a Központi Okmányirodában lehet személyesen igényelni – tájékoztatott a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának (KEKKH).


A közlemény szerint a IX. kerületi Vaskapu utcai ügyfélszolgálat átköltözik a XIII. kerületi Visegrádi utca 110. szám alatti épület földszintjén található ügyfélszolgálatra, így a KEKKH valamennyi személyes ügyfélszolgálata egy helyszínen érhető el a jövőben.

Az ügyfelek – a korábbiakhoz képest – jelentősen megnövelt ügyfélszolgálati időben, hétfőtől csütörtökig 8 és 16.30 óra között, pénteken 8-tól 14 óráig igényelhetnek majd hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A KEKKH közölte azt is, hogy a bizonyítvány iránti kérelem benyújtható még postai és elektronikus úton is a webes ügysegéd rendszerén keresztül, amelyet az ügyfélkapu-azonosítóval rendelkező ügyfelek vehetnek igénybe a KEKKH honlapján keresztül.

(Forrás: MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. június 28.

Ülésezett a Nemzeti ESG Tanács

Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter vezetésével tartotta meg ülését a Nemzeti ESG Tanács – közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).

2024. június 27.

Jön a Komplex Jogviszony-Nyilvántartás

Egyszerűsítheti a jogviszonyok mindennapi ügyintézését az adóhatóság vezetésével működő konzorcium uniós támogatással létrejövő fejlesztése, a Komplex Jogviszony-Nyilvántartás (KJNY) – közölte a NAV.