Ügyvédi Iroda – ügykezelés a 21. században
Melyik mappában is van az adásvételi szerződés? Holnapra vagy holnaputánra beszéltük meg az aláírást? Jártunk már el ennek az ügyfélnek más ügyében? Mindkét szerződést leellenőriztette velünk? Hány tulajdonilap-lekérés is volt? Ha Önben is felmerültek már ilyen vagy ehhez hasonló kérdések munkája során, akkor ez a cikk Önnek szól. Míg a hagyományos jogászi munka alapvetően papírok mentén zajlik, mára a sok ügy és ügyfél mellett a keletkező dokumentumok követése rengeteg időt és energiát emészt fel. Ugyanakkor a számítógép és az informatika egyre inkább óhatatlanul részévé válik a jogászok munkaapparátusának, a hivatalos nyilvántartások digitalizálásával, beadványok elektronikus útra terelésével. Míg azonban az ügyek egy részének intézése papírok alapján, egy másik része viszont elektronikusan történik, talán még nehezebb az összeset nyomon követni és észben tartani. És mindez hatványozottan igaz, ha egy több ügyvédből álló ügyvédi irodáról van szó. Korszerű szoftveres eszközök az ilyen, ember számára bonyolult és szerteágazó információs folyamatokat képesek összefogni és támogatni, hatékony eszközöket kínálva az adatok tárolására, rendszerezésére és keresésére. És persze ma már az is elvárás, hogy ezt felhasználóbarát környezetben tegyék, és kellemes látványvilág párosuljon mindehhez. Mindezen elvárásoknak való megfelelést…